天生天自養?

2903

向花門大妹借來了CANON G10相機, 一邊詳閱說明書, 一邊找尋實戰的機會。

想起去旅行的那幾天, 可能找不到專人到我家天台去澆花, 假如那幾天又曬又乾的話, 我的花花草草恐怕...

Posted on 29/03/2009, in 花園項目. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 種得好靚喎~
    係乜野花呀?

    • 大大幅圖嘅係百合,
      上年唔識攪,
      最後只得好細朵花,
      今年我一見佢出芽就定時落花肥嘞,
      所以好肥美呀~~

      白色小花就係蘿勒,
      而紫色小花係草石蠶,
      即係「鮮冬蟲草」.

  2. thank you for dropping!!
    原來妳是愛植物之人,我好想種plant, 但又怕種得不好,妳一定是一位很有耐心的人,我現在都在試種小盆栽,從種子開始.

    • 歡迎妳黎呢度呀~~ YEAH~~

      哈哈~~
      我唔係愛植物,
      有緣嘅話,
      妳就會知我只係會種食得嘅嘢,
      之不過就種咩死咩…
      哇哈哈哈~~~~

      妳有冇花園呀?
      如果有地,
      直接種落地會易d o架!
      Good luck~~

發表留言