B哥的秘密

花門家於酒樓茶叙, 當大家都吃得半飽時, B哥又開始啃書了, 他優雅地打開書本, 然後又徐徐把一片色彩斑斕的書簽放在枱面上, 我就打算伸手過去, 想看看書簽印了些甚麼圖樣, 誰料B哥一手就把書簽搶回去。

花門: 做咩呀? 唔睇得o架?
B 哥: 書簽黎之嘛, 有咩好睇喎。
花門: 我都知係書簽, 所以我咪想睇吓係點樣囉~ 借黎睇吓得唔得呀?

B 哥將書簽朝向我揚了一下。

花門: 做咩啫你? 邊個送俾你o架, 咁緊張唔俾人睇, 女仔送o架?
B 哥: 唔係呀! 衛生署送o架。
花門: 咁駛咩咁緊張唔俾我睇先? (其實呢~~ 我剛才瞥見書簽背面寫了很多字。)
B 哥: 呀... 咪俾妳睇咗囉...
花門: 乜你咁o架, 我又無話要睇後面d字, 係咪衛生署d人寫俾你o架。
B 哥: 呀... 唔係呀, d字我自己寫o架咋。 (語畢就低頭繼續看書。)

我望向花門哥, 他只笑著搖搖頭, 說: 我有時都唔知佢做咩o架, 呢個傻仔~~

這時, 原本坐在我和B哥之間的花門大妹正準備返回座位, 我偷偷地跟花門哥說就看看花門大妹能不能看他的書簽...

只是, 花門大妹才剛坐下, 正在低頭看書的B哥, 已經悄悄把書簽收起來了!

Posted on 10/05/2011, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈,咪咁衰啦~係b哥既秘密麻~^^

  2. 哈哈~b哥長大了~kaakak

發表留言