一席話

今天晚上, 跟認識了很久的網友小琪, 終於正式地吃了一頓飯, 談了很多很多話。

教我驚訝的是, 妳竟然可以如此明白我! 而妳的直率, 把我一直潛藏心裡的盲點﹑一直迴避的想法都淘了出來, 令我不得不重新面對自己。

回家的路上, 想了很多, 很感觸, 也有點悸動。

說是命也好, 是性格使然也好, 要走出胡同真的不容易。

命運在我, 但命運同樣不在我。

往後的日子, 就走著瞧吧~

Posted on 05/05/2011, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 其實有D答案,可能一早已經出現0左…

    如果真係咁難解決既,就不如博一次,唔好諗,隨心吧…..可能又唔係你想像中咁呢~~

    學SO民峰講,做人呢0架野,都係個天安排好晒0架啦~就由個天佢幫你安排啦~^^

發表留言