踏出第一步

今天訂了機票, 在接下來的12天, 就得要忙著找住宿﹑編行程, 很想知道: 為什麼我去旅行, 總是那麼急就章的呢?

其實在去年年尾, 得悉有團體會舉辦攝影團, 回程日期剛好就在我的生日之前, 心想: 在生日前去一趟特別的旅行蠻不錯的嘛~~ 所以一直都很期待這個攝影團發佈詳細的行程。

到了今年一月底, 詳情公佈了, 不過跟我想像的攝影團有很大的差別, 安排作購物和休憩的時段頗多, 而且去的景點又不是真的很特別, 就算我自己去也不會很不方便... 唉~~ 總之就有點失望。

但是, 我實在很想去旅行啊! 怎麼辦呢?

心裡一直拿不定主意, 乾脆跟那個攝影團出發當然就甚麼都不用煩, 可是行程不吸引, 怕去了也不盡興, 只是現在才自己找地方去, 又怕計劃不來, 甚至訂不到機票住宿, 但如果那裡都不去, 又說不過去...

不如先看看有甚麼地方可以去, 假如到最後那裡都去不了, 就認命參加那個攝影團好了。

第一次一個人去旅行, 首選應該是日本吧~ 不過近來匯率高企, 實在負擔不來, 而且櫻花季節未到, 這個時候去又好像有點不是味兒; 去福建土樓﹑雲南吧~~ 我一直都想去的哩, 不過一個人包車划不來; 要不然, 去台灣吧~ 原本去年也曾打算到此一遊的...

最後, 我決定去台北, 把心一橫, 先把機票訂好, 豁出去, 其他的, 以後再算。

Posted on 08/03/2011, in 台北. Bookmark the permalink. 9 則迴響.

  1. 好!好!好!一個人的旅行可以好好玩的!我從前就是一個背包、一張機票、一本lonely planet就起行的。一個人去不會太悶的,沿途你可兜搭人,人又可兜搭下你,很好玩的。
    仲有呀!台灣好吖,可以買好多新奇有趣的護膚品,實開心死你呀!
    仲有呀!你幾時facebook啫?

    • cc老師, 我愛死妳啦~~ 妳真係好識講嘢o架!
      一個人我唔怕悶, 我係怕唔安全咋, 因為我個樣呆鈍, d壞人總係衝住我黎, 好悲哀o架.
      仲有哩, 我無買護膚品呀.
      仲有哩, 我唔知點應妳好喇.
      😛

  2. SORRY~C~
    因為公司既一D事,呢輪我都好忙呀~
    所以無上到卜仔呀~真係10萬個唔好意思呀~
    希望你見字覆返我~SORRY呵~

  3. 喂~喂~我無0左你TEL呀~
    你有我電話就SEND個SMS比我~KAKKAKA

  4. 喂~喂~0岩0岩試了~哈哈~
    我無聽你話就咁"賭"了一小杯來飲~哈~好香甜呀!一d都唔難入口~^^唔知係唔係因為咁,宜家我開始好眼訓,哈哈哈~

    不過我想話你知~哈哈~我的哥哥將淨餘果d一次過飲0左落個肚裡面啦~哈哈哈~多謝你~真係好感動~~(果2粒梅我決定明天吃埋佢~kakakaa)

    同埋真係傾得好開心,多謝你既分享,祝福你,開心快樂^^

    • 咁快就飲哂, 真係好俾面喎~~ ^3^
      原來妳都幾飲得噃, 我就一定要溝黎飲, 而且飲自己浸果d, 次次都會醉醉地, 有dd眼瞓o架.

      不過做咩唔即時食埋d梅呀? 無咗酒浸住, 可能會無咁滋味o架.

      係呀, 我都覺得餐飯食得好開心, 希望我哋以後都少d煩惱, 多d開心!

  5. 哈,因為我無諗過我呀哥會一野同我飲晒佢~
    以我已經擦晒牙,眼訓仔咁走0左入房代訓~kakkaa
    之後佢先同我講我飲晒啦~哈哈哈~

    希望粒梅唔好乾啦~kakkaa

    係啦~做人開心d,人都靚d麻~^^

發表留言