心痛

晚上, 如常到天台澆花.

一走近花盆堆, 就被眼前的景況嚇呆了.

昨天才慶幸土人蔘捱過了兩次強風, 明明還長得好好的, 現在...

竟然離奇地變矮了!

她就是從箭頭的位置被弄斷了, 還要連遺體都消失得無影無踪!!

其他的分株, 都有著同樣的傷痕, 留下來的, 就花和果都少了.

我辛辛苦苦地摸黑在盆裡一直搜索, 才撿得回幾株小小的垂危的殘枝...

嗚哇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Posted on 21/04/2008, in 花園項目. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哇.. 好慘呀!!! 星期六真係又大雨又大風.. 真係人都癲..可妨係d咁幼少的花花呢~

    唔係呀~~
    呢張相係星期日影o架!
    打完風o架喇,
    星期一都好好天,
    點知都會出事…

    😦

    C

  2. 重以為逃過0左~原來…….
    不過果晚真係好勁呀~又大風又大雨~~

    打風都對佢無影響,
    反而好天至黎出事.
    而家我都仲未知摧花者係何許人…
    😦

    C

  3. 0下~!!!!!
    即係你覺得係人為????????

    法醫花門報告:
    「從折斷切口情況黎睇,
    我絕對有理由排除佢死於自然嘅可能性,
    不過至於係咪『人』為,
    就好難確定…」

    哈哈~~
    其實如果真係人為嘅話,
    咁果個人應該同我幾大仇口…

    而家估計可能係有雀仔飛黎食果實,
    但又唔耐煩要遂粒啄,
    於是索性扯爛佢之後,
    成枝打包返屋企啩.
    😆

    C

  4. 哈哈哈~
    咁如果係既你就原諒d雀仔啦~哈哈

    原諒~~
    不過下次佢哋肚餓,
    最好就叫我俾幾個蘋果佢哋食啦…
    XDXDXDXDXDXDXD

    C

發表留言