就這樣, 2010年過去了。

對於我來說, 這一年既漫長﹑也黯然。

原以為放下了不停進修應考的步伐, 日子就可以過得逍遙自在, 於是, 年初曾計劃過外出旅遊, 可是最後還是老調子... 算罷~~ 早就習慣了失望, 也許遠的去不了, 那麼兩﹑三天的短線遊, 總會有機會去的吧?!

沒多久, 身邊發生了一些事情, 左纏右繞, 一時間, 惶恐﹑不忿﹑憂心﹑痛惜﹑無力等等等等, 這些複雜難受的情感通通都壓到我身上來, 沉沉的。

那段磨人的日子, 苦不堪言。

磨掉了肉身的動力, 還可以慢慢恢復過來, 只是意志被磨蝕過後, 卻仍未見回勇的徵兆。

甚麼人甚麼事也好, 不願改的, 永遠都改變不了: 碰進了死胡同, 還只顧拼命地轉轉轉, 哪來的出路?

總覺得, 我已被判死了。

日子如何過, 由不得我, 壓在身上的負能量, 也久久不散...

一直到現在。

………

三﹑兩天的短線遊, 早就不存厚望, 一天精華遊也不用想, 就連半日閒... 嘿! 都已經偷不來了。

Posted on 01/01/2011, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 13 則迴響.

  1. 2011了,過去的就讓它們留在身後,眼前還有好風光。看看窗外的陽光,生命還是有令人溫暖的時刻。要有盼望啊!

  2. 點呀你~老朋友~
    我地好耐都無傾過了~

    雖然唔知你發生過咩事,
    過了就由得佢過去啦~
    希望你今年會順順利利,雨後一定會有陽光既~^^

    • 係呀~~
      因為妳掛住用facebook嘛,
      我唯有等緊妳3月出相囉~~

      日子就一日一日過去,
      個結就…
      不過點都好,
      我會努力搵出路嘅!
      多謝妳嘅祝福. ^3^

  3. d相已經有了~
    都叫好滿意仔~

    如果個結真係難整,就慢慢解啦~
    唔好迫到自己咁緊呀~知唔知~^^

  4. 哈哈~你想我點比你睇~

  5. 我無link呀~我都係放0向fb俾某d朋友仔睇~

    約食飯,都ok仔~我無所謂呵!!!^^

    • 妳唔介意嘅話,
      都可以俾fb條link我,
      等我用個神秘account黎睇,
      睇完又de-friend吖~~

      不過我又想見吓妳喎,
      之但係d相會唔會太重呢?
      … …

  6. 哈哈,都可以比條link你~不過你要用神秘人add0左我先~
    因為我都無公開比晒全部人睇~所以我要加0左你個名你先睇到呀~^^

    咁都真係幾重0架~如果拎我就拎細本果d比你睇~
    不過唔睇都可以約出0黎食飯呀~kakakaa

  7. 好呀好呀~就4月啦~到時我地再約~

發表迴響

