迪欣湖

花門大妹不同於劉備, 而我也沒有荊州可借, 所以上次借她照相機一用, 總算不至於「無回頭」。

不過, 人嘛...

怎麼說好呢?

其實, 自從照相機借出去之後, 我一直不是擔心這, 就是憂心那...

而花門男友總會苦口婆心勸我要相信她﹑給她機會云云。

我曾經, 也有這麼的一刻感到歉疚: 也許, 我真的不該如此不信任自己的妹妹。

今天是假期, 天色也還可以, 就想到外面走走拍拍照, 於是, 我就聯絡花門大妹取回我的照相機...

花門:   喂~~ 妳攞部相機去車站俾我得唔得呀?
花門大妹: 無問題。
花門:   呀? 部相機仲有幾多電o架?
花門大妹: 我上次charge滿電, 之後影過幾張相之嘛, 應該仲有好多電嘅。
花門:   咁就得啦, 我今日都唔會影好多相, 妳記得攞埋個閃光燈喎。
花門大妹: 得啦, 我會成個袋俾番妳o架喇~~

於車站交收時, 我檢查過袋內果然原封未動, 這時剛好有列車到站, 花門大妹自己又忘了東西就要回家取, 於是我們就匆匆告別。

我趕上列車, 跟花門男友會合之後, 就正式啟程去迪欣湖。

一切安頓下來之後, 我拿出照相機, 打算預先調教一些設定, 按動開關, 唔~~ 電量果然很充足。 唔... 為什麼顯示屏有圖案在閃爍的呢?

吓? 不是吧???!!!

花門:   喂~~ 妳做咩抆走咗張咭呀?
花門大妹: 吓? 無喎。
花門:   咩無呀? 妳諗清楚, 張咭擺過邊度呀?
花門大妹: 呀! 我記得喇, 我上次影完相, 抆咗張咭去讀咭機過相, 可能仲插住喺部機度呀。 嘻嘻~~
花門:   妳駛唔駛呀, 用USB過相咪得囉, 妳自己知自己事吖, 咁實出事啦。
花門大妹: 嘻嘻~~ 咁點呀? 我啱啱上咗車去街, 返唔到去再攞俾妳喎。
花門:   我出緊海tim...

由於照相機用的是SD咭, 而我們的手提電話裡也只得mini SD咭, 看來, 經過一番擾攘之後, 都只能得物無所用了。

最後, 幸好花門男友想起了, 他那部陳年的PDA內有可以接上mini SD咭的SD咭套。

嘿!

否則, 可能連以下的照片也拍不到...

Posted on 04/04/2010, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 發表留言.

發表迴響

