生日虎

年初的周年紀念日花門男友已經「出血過度」, 再加上下個月伯母大壽, 為了表現我的溫柔體貼, 幾天前我特地跟花門男友提議:

「喂~~ 今年你可唔可以唔洗錢同我過生日呀?」

「...」(汗滴中)

哇哈哈~~

其實, 我心裡明白, 對花門男友來說, 這可是一個大難題。

結果呢?

今天在家晚飯, 吃的是花門男友買的菜, 下廚的人是我。

飯後, 花門男友說有禮物給我, 我幻想著:會不會是手繪的賀卡呢?

但見他拿出一個小紙袋, 正想投訴他破壞協議, 他才說這東西是免費的。

啊~~ 原來是銀行的宣傳品。

說來也巧, 小老虎的名字正是:

「花花」。

哇哈哈~~~~~

Posted on 31/03/2010, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 哈!!
    有時唔一定收到D名貴野先開心既~
    簡簡單單都一樣咁開心~^^

    遲了的一句 : 生日快樂~!!KISSKISS

  2. 哇!補祝生日快樂呀!
    Facebook咗未?

發表迴響

