花門的家庭真可愛

話說花門孻妹﹑花門大妹和我, 分別先後於半年內買了同一型號的手提電話。

花門大妹: 點解之前妳save咗俾我d嘢會無咗嘅? 唔通係我張卡唔夠大?
花門:   點會呀? 妳個電話都係早我幾個月買之嘛, 個陣點都有4GB卡送俾妳啦~~
花門大妹: 唔係呀? 好似無咁多咕喎?!
花門:   睇過...

(花門大妹雞手鴨腳, 舞弄一番才把手提電話的機蓋打開。)

花門大妹: 咦? 無嘅? 我張卡呢?!

XD XD XD XD XD XD XDDDDDDD

花門孻妹: 我買果陣送果張卡好細o架咋, 不過點都唔會係512mb囉~~
花門:   咪係囉~~ 送都唔會有人要啦~~
花門孻妹: 我果陣都想要多d, 所以我自己都買過張卡呀。
花門:   咁妳買咗幾多GB呀?
花門孻妹: (理直氣壯地) 2GB囉!
花門:   ...

XD XD XD XD XD XD XDDDDDDD

準備乘花門姐夫便車回家, 到停車場取車途中, 跟花門姐夫說起早前已和他商議過的問題...

花門姐夫: (向花門姊) 唉呀~~ 明明我同妳個妹傾完d嘢無幾耐之嘛, 我咩都唔記得哂喇。
花門姊:  你話你有老人痴呆症吖嘛~~
花門姐夫: (望向我) 哈哈~~ 我老人痴呆o架~~

(行行重行行, 大家終於都走到車子旁邊。)
(每年年尾, 花門姐夫都會翻新其座駕, 所以今夜我特別留意有何驚喜。)

花門: 咦? 今年仲未洗車嘅?

(平時, 花門姐夫總會一個箭步跳上車子, 偏偏今次就和我姐妹倆一起聊, 我還以為他真的很有興致, 倒是精明的花門姊看出端倪。)

花門姊:  做咩呀你?
花門姐夫: (一臉茫然)我搵緊條車匙, 唔知去咗邊...
花門姊:  (氣定神閒)你咪攞住囉~~

Posted on 24/01/2010, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 今早剛想起你,你就回來了,我們心靈相通啊!
    唔……你facebook未?

發表迴響

