花仙子

可愛的花仙子們, 很多人都誤把它們當作小蜜蜂哩! 哈哈~~

不過沒關係啦, 只要人人看得心花放, 也就夠了。

[rockyou id=155765623&w=480&h=360]

Posted on 22/12/2009, in 花門私攝. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 我都有去影呀~
    我覺得今年都幾靚~~

  2. 我放0左我FB呀~
    無你果D影得咁靚~
    你有興趣就ADD我0黎睇啦~
    (XXXXXXXXXXXXXXXXX) (edited by famoon.c)

  3. 係係係~多謝你多謝你~HEHEHEHHEHE

發表迴響

