真人真事

昨天看了一節星座運程, 言之鑿鑿的提到會有意想不到的好運降臨到我身上。

那時我在想:
我最近參加了ELLE雜誌22週年的網上遊戲, 其中一個項目需要參加者在限定的時間登入網站, 而每一天第22位成功登入的參加者就可以得到Agnès b.頸鏈一條, 我很希望得到它啊!(嘿! 有更多大獎都不要, 真沒志氣~~)

會不會就是說我要中獎呢?

然後我又在想:
若然真的有意想不到的好運, 那麼, 無論我每天登入也好, 抑或只登入一次也好, 都會中獎的啦~~ 早一天中了獎, 之後就不用每天牢記要按時上網了...

過了一會, 我又想到:
我才開始玩了兩天, 如果真的交上好運, 說不成我已經中獎了...

結果, 今天, 我就忘了上網參與遊戲, 白白錯失一次可能中獎的機會。

等到終於記起登上網站, 看一看得獎名單, 竟然就發現我榜上有名!

嘩~~~~~

嚇得我跳了起來, 還想把電腦關掉, 不是吧?!

不過那個得獎名單的視窗彈出時, 畫面是先展示我私人的電郵程式, 之後才恢復過來的, 會不會我只是「中」了電腦病毒而已呢?

真的不敢相信, 有沒有人可以告訴我是不是真的呢?

(P。S。 晚上收到電郵通知了, 這事是千真萬確的呀~~)

Posted on 04/11/2009, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 哈哈哈~咁你重唔去買六合彩~豬豬~HEHE

  2. 哈哈~算你啦~
    你都唔係一D貪心之人~HEHE

    無呀~都係咁啦~
    係個人懶0左成日都唔寫卜仔~HHEE

    同埋我塊面攪到我無咩心機~
    LEE輪出0左好多~又爆0左粒大野~

    琴晚我又去0左睇中醫啦~希望有D幫助啦~^^

    • 好慘喎~~
      咁妳有冇用La xxxxxx呀?
      哈哈~~
      我睇過喇,
      妳介紹果隻mask其實係叫做La Candy呀,
      包裝袋白雪雪,
      10蚊有3包嘅,
      啱唔啱?
      妳自己都快d用吓啦,
      希望妳快d好番呀!

  3. 係呀係呀~係LEE 隻~
    我LEE輪都有用返佢~HEHE~(唔出都唔用)
    都OK~大晒謝了~不過仍然樣衰~HEHE

    下爬重戰爭緊,要繼續努力~HEHE

發表迴響

