追月夜

是夜回家過節, 晚飯前才知悉花門哥一家不會出現, 因為b哥病倒了, 於是我就撥電話過去問候一下。

b 哥: 喂~~
花門: 喂~~ 唔該, 我想搵詐病果個哥哥呀~~
b 哥: ... 我係哥哥呀。
花門: 你聽清楚d先啦, 我係想搵詐病果個哥哥喎, 唔係真係病咗果個呀~~
b 哥: 哎呀~~ 我都唔知妳講咩。
花門: 咁你而家真係病緊吖? 定係扮病先?
b 哥: 哎~~ 哈哈~~ 妳自己估吓啦。

哈哈哈~~

◊        ◊        ◊

沒有小朋友一起過的追月夜, 就沒有了飯後到樓下去玩花燈的借口, 不過, 我還是拉著一眾姊妹到附近的綵燈會走走, 而兩老在左推右拉之下, 就只得花門媽肯和我們一起去。

由於今晚的綵燈會沒有活動, 所以遊人不多, 花門大妹大可以慢條斯理地調教她的G10照相機拍攝, 我從旁簡略地說明了拍花燈的要點。  不過她轉眼又拍得亂七八糟, 花門姊看不過去, 就不厭其煩用心地(其實是有點燥火啦~~)指指點點這個沒耐性的攝影師, 逗得我只懂哈哈大笑~~

後來我們接通了視像電話, 可以跟一對小鬼「見個面」, 原本一直悶悶的花門媽立時開朗起來, 還當起導遊「帶」他們遊覽綵燈會, 在場內不停走來走去, 我們只好一直隨從左右, 於是乎, 大家就因為小鬼們的緣故, 做了十多分鐘的運動。

b哥, 你病好以後, 我會來找你的了...

Posted on 04/10/2009, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 真係好多人用G10喎~
    攪到人地心郁郁添

發表迴響

