告別值日

這兩個多月來, 老實說, 我真正當起值日生來, 才不過兩天而已。

雖然那兩天都弄得自己很累, 不過身體的勞累倒還可以很快消除掉, 唯獨是對一切未知﹑甚至未能落實的安排所帶來的種種牽絆, 才真真令人身心俱疲。

經歷了漫長而忙亂的日子(雖然真正忙的人根本不是我...), 今天, 花門家一件家事總算塵埃落定, 希望家中各人都可以趁機暫時吁一口氣, 重回自己的生活軌道。

縱然我們心裡都明白, 日子並不會從此「幸福﹑愉快﹑平穩」, 問題仍然多得很, 不過, 可以做的, 我們都已經做了, 以後的事, 也就只好走著瞧吧。

Posted on 12/09/2009, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 8 則迴響.

  1. 無咩事呀??

  2. 哦~請0左人呀~
    之前我家都煩緊LEE個問題~
    不過宜家都叫定0左~

    有時D野都唔輪到你諗~
    決定0左就唔好理0羅~HEHE

  3. 佢..成日鬧人~
    宜家我地對佢係…..唔好同佢正面交峰~咁我估會好d~

    你知唔知老人痴呆呢,係唔係會好大食0架???

    • 因為個人覺得越來越無安全感…
      對自己生命﹑健康都掌管唔到,
      又睇住自己d仔仔女女比自己更強,
      一家之主嘅地位將會不保,
      就唯有靠鬧人﹑指揮其他人黎穩固自己一直以黎嘅「地位」,
      我估世伯可能都係經歷緊呢個階段,
      避免正面交鋒都係好嘅,
      不過要留意唔好俾佢變本加厲,
      唔係嘅話,
      伯母就好可憐o架喇.

      ****

      哇哈哈~~
      妳講妳呀?
      老人痴呆同大食無直接關係咕喎,
      除非係唔記得自己食咗飯未嘅啫,
      不過,
      個肚係唔餓就食唔得多o架嘛,
      如果成日都肚餓,
      不如check吓會唔會係糖尿病先吖.

      祝一切平安~~

  4. 哈哈~我係有老人痴呆~hee

    其實真係唔知~
    我老豆呢,不停咁樣食野~
    係見咩食咩果隻~
    有時媽咪煲0左煲飯~
    佢可以一次過食晒~…….
    食完無耐,又會拎其他野食~
    我地唔比佢食,佢又0向度鬧你~
    我地都諗佢係唔係0岩0岩起既老人痴呆….
    即係食0左野又唔記得果d~

    不過宜家都未算係好嚴重~
    媽咪都話尚可接受~但如果係再嚴重既….又要再諗啦~

    糖尿病關事嗎????

    • 痴妳個頭呀!
      🙂
      糖尿病其中一個徵狀就係食飽咗好快又肚餓,
      另外仲會渴睡﹑飲好多水等等…
      妳多d留意吓啦.
      不過,
      世伯入院果陣應該都有驗血,
      如果真係有糖尿病,
      應該果時都知嘅.

發表迴響

