iPod nano

一直以來, 無論是iPod什麼﹑iPod什麼也好, 我都提不起興趣。

原因很簡單: 它沒有收音機的功能。

最近推出的iPod nano, 不單有了收音機的功能, 還可以用來攝錄, 令這小小的機件變得有趣多了~~

忽然間, 我對它很有興趣...

不由自主地, 我很想擁有它...

哎~~

假如, 我不用再報考試, 省下來的銀兩, 不就可以...

😦

≈       ≈       ≈       ≈

後記:

心動了好幾天之後, 我突然又回復清醒了。

其實, 我的MP3早就有收音機啦~~ 還可以用來錄音哩!

至於攝錄嘛, 手提電話和攝影機也可以啊!

吁~~

沒差點就敗倒於廣告迷陣之中, 好險...

Posted on 10/09/2009, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 係呀~宜家有收音機拿??
    不過算啦~我都唔會買~hehe

  2. 坦白講~
    做0左果個野之後~
    對買野既意欲真係會減低~
    個心會諗唔好亂洗錢~

  3. 哈哈~早…都唔會早得幾多啦~
    盡力啦~盡力啦~

    你點呀~讀書果度~

發表迴響

