失控

這陣子, 我的臉斷斷續續地長出小瘡, 一顆小瘡快要好了, 隨即就會另外長出一顆。

到了這個星期, 忽然間同時長出好幾顆又紅又硬小瘡, 很惱人。

情況就好像是幾年前我內分泌失調的前期, 那一次, 我足足花了一年多的時間才治好哩!

千萬不要又是失調就好了, 我的臉啊! 快點回復原狀吧~~

Posted on 14/07/2009, in 唔識扮醜. Bookmark the permalink. 18 則迴響.

  1. 好慘啊!你要加油,把它們趕走!

  2. 煲d土伏苓啦, 好有效架!
    係呢, 伯有ok嗎?

    • 妳講新鮮一舊舊果d土伏苓?
      之但係我呢d唔係濕熱瘡喎~~

      哈哈哈~~
      唔駛咁稱呼喎,
      伯母唔興o架!
      都ok喇,
      有心有心.
      代佢多謝妳先~~

  3. 會唔會lee輪你壓力大呀~
    敷下消炎倒模粉,好有效的~~

  4. 你都知我成Q日都生0架啦~

    我都係買卓悅買10蚊3包果D咋~LA XXXXX~
    我覺得都OK0羅~

    不過夏天都係衰D0架~
    我塊面點都會生幾粒比我"啖"~~

    • 我曾經有一段時間都好有心機攪軟膜o架~~
      不過而家懶到呢…

      等我去開果度買嘢搵吓先,
      la xxxxx吖嘛?!
      好易記啫~~
      哈哈哈~~

  5. 哈哈哈~
    無錯~
    LA XXXXXXX (10萬個大笑)~HEHEHEHHEHEHE

  6. 哈哈哈~你緊係聰明啦~

    喂~你話我好唔好試~
    KIEHL’S呢~
    LEE輪出0左新果隻白泥~好有興趣~(又要講多一次,唔係因為HO CC)
    比D意見我!!!!!!!!!!!!

    • 我讚人哋聰明之嘛,
      妳做咩又講我呢? :mrgreen:

      我試過好幾樣Kiehl’s嘅samples,
      覺得都幾好用o架,
      試得過喎~~

      初初R哂頭,
      都唔知做咩又會講到HOCC…
      哦~~
      妳想証明自己咋嘛,
      咁妳真係買咗又有HOCC嘢送咯,
      妳咪俾我幫妳接收,
      還妳一個清白囉…
      XDXDXDXDXDXDDDDDDDDD

  7. 哈哈哈~係~咁我真係去問下先~

    因為我同個個講,第1句就話你肯定想要HOCC D野就轉啦~
    唔係你點會轉你既SSD~~^~^~

    比你都唔要啦~HEHE

    • 只要係小琪小姐送嘅,
      我點敢唔要呀?! 😯

      Kiehl’s都未有化妝品,
      妳有排都未捨棄得SSD啦~~
      哇哈哈~~~~

      話時話,
      Kiehl’s出得新產品多數都會有sample派,
      妳可以試咗先決定買唔買喎.

發表迴響

