值日生

唸小學的時候, 每一次當值日生, 上課前都可以獲得豁免到禮堂集會聽訓話, 比其他同學先到課室, 這是值日生覺得最優越的地方。

那段日子當值日生, 其實並沒有甚麼真正的工作要做, 一整天最勞動的功夫, 就莫過於課堂之間負責刷黑板, 刷得滿頭雙手都是粉末, 然後又要自己拍掉而已。

時光飛逝, 想不到不再是小學生的我, 竟又再當起值日生來!

因為花門媽身體越來越差了, 平日要請別人來幫忙家務, 到了週末週日, 就得由花門七兄妹接力輪班。

今天, 輪到我當值日生。

我帶著我的手提電腦(因為有些檔案要處理, 都是很花時間的, 趁做家務的時間由得它們自行運作就最好不過了~~) ,早上先到市場買了一大堆的菜, 然後才回老家。

豈料就在路上, 我手袋的帶子突然鬆脫, 袋子砰然掉到地上, 內裡的手提電腦...

哇呀~~~

回到老家, 即刻檢查一下, 只見手提電腦還可以正常開機, 就放心去準備午飯了。

食過飯就繼續勞動, 洗盤子﹑清潔﹑換床舖, 然後動手煲老火湯, 弄得自己汗流如注, 到可以真正坐下來時, 已是下午三時多了, 足足有四個小時沒有停過哩~~

可以做自己的工作了, 就在這時我才發現, 原來我的手提電腦機蓋的一角被撞穿了一個小洞呀! 😥

(當兩老的值日生本來就吃力不討好的了, 現在再加上損失慘重, 真的是賠了夫人又折兵。)

寧靜的時光轉眼就過去了, 下午四時多, 兩老是時候吃下午茶和服藥, 之後催促花門爸到樓下去做運動, 花門媽又說要到市場去買魚, 於是我就在兩老之間團團轉跑跑腿, 回到家又趕忙準備晚飯, 一直忙忙忙...

要知道, 今天是近日來最晴空萬里的星期天, 偏偏我就只可以在室內埋頭苦幹。

終於完成了一天的值日工作, 果然累得半死, 回家後好像還開始感冒哩...

Posted on 12/07/2009, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 嘩!好慘呀(妳和妳那部腦)!!我都覺得家務助理這份工真不易幹啊,但係直得一讚既係有妳的鞭策,老父今天終於都自己一人落街行行,不再做隱閉老人喇. well done.

  2. 你地真係好乖~
    會幫手去照顧佢地,會做家務~

    LEE輪為0左老豆既野,真係好煩好煩~
    宜家都未知點~你估我會唔會做到你咁呢?
    (哈哈~發蘆SO咋~)

    • 做人仔女,
      無得你揀咕喎~~
      唔通唔理咩…

      世伯唔係出咗院喇咩?
      係咪扭計呀?
      唉…
      其實,
      對老人家除咗一味氹吓勸吓之外,
      有時都要話吓教訓吓恐嚇吓o架…

  3. 我地幾日無去睇過~
    點知….佢真係自己學行呀~
    so你係講得好0岩係要恐嚇下佢~
    宜家睇下佢行成日啦~
    就決定幾時同佢出院~
    希望一切都順利啦~

    • 哇~~
      真係好狠喎…
      無論點都好,
      最緊要一家人同心,
      有商有量有共識就最好.

      放心啦~~
      世伯乖咗,
      就一定好快出院o架喇! 🙂

發表迴響

