蠱惑雙星(更新加長版)

今天, 一家人去喝茶, 我又一次跟b哥b妹見見面。

花門: 阿哥, 你隻手好番未呀?
b 哥: 妳睇吓~~ (b哥舉起他那一隻仍然包著紗布的手給我看。)
花門姊: 好番都話未好啦, 咁先唔駛彈琴嘛。
花門姊夫: 睇吓佢, 用對手撐起成個人都得呀。 (b哥在椅子上玩引體上升...)
花門: 又係喎。

Δ       Δ       Δ

席上, 提及到b妹的幼稚園將會舉行畢業典禮, b妹會參與表演環節...

花門姊: 又扮聖母瑪利亞呀?
b 妹: 唔係呀~~ 扮「海狼」呀!
花門姊: 扮「狼」?
花門: 妳個樣似狐狸之嘛, 點扮「狼」呀?
b 妹: 唔係呀~~ 係扮「海狼」呀!

之後, 花門嫂一直為b妹解畫, 不過茶樓內實在吵鬧得很, 所以我們都聽不清楚花門嫂在說甚麼, 到最後, 才終於明白, 此「海狼」不同彼「海狼」, 原來b妹要扮的是「海浪」!

花門: 點扮「海浪」o架? 啱嘞, 橫掂哥哥而家扮緊魚, 不如你哋示範吓啦~~
b 妹: 「海浪」係唔會有魚o架!
花門: 點解無呀? 一係妳而家教我點扮「海浪」吖~~
b 妹: 唔教!
花門: 妳幾時先教呀?
b 妹: 無幾時!
花門: 要點樣先教呀?
b 妹: 無點樣!

🙄

回到家, 我們到花門大妹的房間去玩, 我掀起被窩意圖引b妹玩海浪, 結果她二話不說就跑到床上來, 並同時呼喊著:

阿哥, 你過黎扮魚吖~~~~~

Δ       Δ       Δ

b哥b妹在畫戰爭畫...

b 妹: 我依家畫呢個人, 雖然佢係喺呢邊, 但其實佢唔係呢邊嘅人黎o架!
花門: 吓? 即係點呀?
b 妹: 唉~~ 我係話呀~~ 佢係敵人黎o架, 不過佢就走黎呢邊, 扮係佢呢邊d人囉! (哦~~ 即係臥底...)
b 妹: 等我畫多個先, 一陣佢哋打打打打, 之後呢d敵人就會走番出黎, 跟住就會殺哂佢哋, 咁就嬴o架喇!
花門: 嘩~~ 阿妹, 乜妳咁奸嘅?!

Posted on 05/07/2009, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈哈哈~
    其實每次見到b哥同b妹都比到好多歡樂你地喎~hehe

  2. 哈哈~有來有住~好似講到好咩咁~哈哈~

發表迴響

