「唔知」小女孩

不曉得從何時開始, 每當我們徵詢b妹的意見, 只要是她不想或不願意的話, 她總會直直的拒絕, 可是, 如果她想她願意的呢? 

要麼就默不作聲, 要不, 她就會別扭地拋下一句:「我唔知~~」。

今年b妹的生日會, 我終於不用準備考試, 樂得清閒, 可以負責陪她去買生日禮物, 而由於開生日會那天時間比較緊迫, 我事先就跟b妹通電話, 問她想要買些甚麼。 

花門: 買唔買玩具呀?
b 妹: 唔知~~
花門: 買圖書呢?
b 妹: 唔知~~
花門: 咁買衫啦不如...
b 妹: 唔知~~
花門: 咁妳想要d咩呀?
b 妹: 我唔知呀。
花門: 吓? 點會咩都唔知o架? 妳到時唔好咩都話唔知呀, 唔係我哋果日就有排都返唔到屋企開party o架喇!
b 妹: 哈哈哈~~ 咩都話唔知! 哈哈~~

結果, 今天和b妹逛了很多商店都買不到禮物, 沒差點我就要吐血而死...

不是因為b妹「咩都話唔知」。 (果然很聽話吧?!)

只不過, 無論我們拿起甚麼東西也好, 即使那件物品是她先選, 好像愛不釋手也罷, 問她買不買呢? 

這個「唔知」的小女孩就只會說:

唔買! 唔要! 唔好!

(嘿! 問姑姐妳怕未?)

Posted on 20/06/2009, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 因為她怕承擔,所以不願make choice!!

  2. 咁我想知~最後有無買呢~?????

發表迴響

