我就是如此白過了這一天

背上有重數公斤的書本, 雙手又得竭力拉動數十公斤重的行李箱, 為的, 就是應那個磨人的open-book大考試。

單是走畢從家裡到乘車站的那段路, 我就已經累得喘不過氣, 心跳瘋狂加速, 沒差點就會昏倒過去... (笑~~)

上車後, 又得幾經轉乘, 才來到像迷宮一樣的車站, 這個站內樓梯特別的多, 升降機又設在老遠, 到最後, 迷糊的我還是走錯了出口, 要多走一點路才可以找到行車道, 心跳又狂飆了! 只好乘計程車到位於半山之上的試場。

司機: 嘩~~ 個喼咁重嘅~~ 駛唔駛幫手呀? 小姐, 去邊呀?
花門: 唔該你去XX邨吖。
司機: 係咪要去某某中學呀? 今日咩事呢? 我見到好多人都係咁喎! 
花門: 係呀, 今日要考試呀。
司機: 考咩試呀?
(下刪)
司機: 哇~~ 考完就係會計師囉喎。 好吖~~ 我喺上面都係做呢行O架! 做咗十幾年, 不過唔識英文吖, 落到黎想考都無得考呀...
花門: 唔係喎, 上面先難考呀! 我哋呢D想上去考個牌仲難先考得到。
司機: 我果陣唔駛考咩O架, 識得寫呢樣果樣就得啦! 
花門: ... ...

(多謝司機大哥, 我現在的心情放鬆得多了。)

第一部份的考試, 我明顯地手忙腳亂, 有些題目又忽然間忘記了, 當回過神來, 時間早已所餘無幾...

留白了一大半的試卷, 這次的考試已經可以隆重宣佈失敗了。

小休的時候, 我找到了一條無人的走廊, 靜靜地吃麵包, 校外陽光猛烈, 走廊卻因為十分通風, 疾勁的風吹得我感覺很清爽~~

悶氣都給吹散了, 心情平靜得很。

反正都失敗了, 下一部份的考試就當是做習作吧! 

只要不用呆坐乾等三個半小時, 就已經夠了。 

Posted on 14/06/2009, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. ^_^~盡0左力就得啦~唔洗理咁多~HEHE

  2. 支持下你啦~錫你一啖啦~kisskiss~hehehhehehe

  3. KISSKISSKISSKISSKISS~夠唔夠~^_^

發表迴響

