凶兆?

昨晚, 一夜難眠。

想早點睡? 偏偏兩眼就一直閃閃發光...

終於睡得著了, 又突然雷雨交加, 劈劈啪啪! 電光狂閃個沒完沒了...

早上醒來, 匆匆吃過早點, 正趕著出門之際, 好像瞥見廚房內有點異樣...

14-06-09_0621

原來我其中一個蘿勒小盆栽, 突然冒出了四株小蘑菇!!!!

哎呀~~

蘑菇呀, 蘑菇~~

難道妳是想要笑我, 今天在試場會「蘑菇」麼?

Posted on 14/06/2009, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 妳是真的在種蘑菇嗎?還是太濕潤呀?

    • 如果我臨考試先種蘑菇,
      咁咪即係自己咒自己?!
      哈哈哈~~

      我估同果晚果場大雷雨有關,
      不過我喺廚房種咗咁多年香草,
      都係第一次吽出野菇咋!

  2. 關咩事呀???
    咁幾時先知結果呀???

發表迴響

