雨中花

連日大雨, 已經有好幾天沒有到天台。

今天趁著雨勢稍緩, 就上去清理一下地方, 想不到, 原來有一朵百合花已經悄悄地開花了~~

Lily 190409_0

連忙跑回家, 取過剪刀再上去收割。

眼看花開了就興奮得忘形, 原來有些花苞仍未長得夠成熟哩! 不曉得提早剪了下來, 會不會影響到它們將來開不到花呢?

剪下來的百合花上有很多小生物在寄居, 還有小蜘蛛一隻在盪來盪去, 我要在浴室裡仔細地沖洗, 遂片菜逐朵花檢查, 務要清理淨盡, 不留一個活口! 哈哈~~

在浴室的黃燈光和鏡子反照之下, 我眼前剛清洗乾淨的百合花, 是不是顯得格外脫俗呢?

Lily 190409_1

Posted on 19/04/2009, in 花園項目. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 0華~勁~
    自己種真係勁呀~

    喂~果日同我條佬傾開士多啤利難唔難種~
    哈哈~園藝部組長 : 難唔難呢~???hehe

  2. 哈哈~你知我D粗人係咁上下啦~HEHE
    喂~低調DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD~HEHE

    秋天呀~咁種呢,會有幾大粒0架~哈哈~
    我地LEE輪成日食美國果隻,佢成日都話會唔會咁大粒~
    我話 : 發緊夢~HEHE

    • 係~~
      低調d﹑低調d…
      Shuuuuuuu~~

      哈哈~~
      咁易咩!
      人哋d水土﹑氣候都唔同,
      自己種到正正常常,
      有士多啤梨味已經好好o架喇.

發表迴響

