原來, 你是如斯溫柔

花門媽早前參加了一個健康講座, 取了很多資料回來, 其中有一份清單, 表列她有甚麼食物不可多吃, 花門媽不識字, 所以就著我解釋給她聽。

今天一家人去嘆茶回家, 我跟b哥b妹約定, 下一次他們來陪爺們嫲嫲的時候, 就帶一些畫紙, 把嫲嫲不能吃的食物畫下來。

b  妹: 我哋上次咪畫過囉?
花門: 係~~ 不過係畫俾爺爺o架嘛, 今次輪到畫俾嫲嫲喇。
b  哥: 點解唔而家畫呀?
花門: 因為呢度無畫紙, 要用d大張嘅畫紙黎畫, 嫲嫲先睇得清楚吖嘛。
b 哥b 妹: 好啦~~

兩兄妹之後在客廳玩了大半天, 後來b妹吵嚷著要跟哥哥一起寫字, 可是哥哥又不肯讓她...

最後由我出去主持大局, 調解過後, 小兄妹願意把那張紙分成兩份, 各據一個山頭寫寫畫畫。

倒是花門爸看在眼裡覺心疼, 隨即吩咐花門媽找些簇新的紙來。

花門: 唔駛啦~~ 佢哋都肯分黎寫咯。
b  哥: 唔係喎, 俾我哋啦~~ 我要喎。
花門: 你啱啱先應承話同妹妹分嘅, 一係等你哋寫完呢張先用新果d啦。
b  哥: 唔係喎, 咁我哋可以而家就用囉。 俾我哋啦~~

( 吓~~~ b哥你平時好乖好聽話o架喎, 做咩今次咁扭計o架?!)

b  哥: 唔係呀~~ 花門姑姐, 我係話我同妹妹可以用果d紙, 而家就畫果d畫俾嫲嫲呀!

😯 

Posted on 10/04/2009, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 真係乖,你地真係教得好€
    我見宜家好多小朋友都比自己d父母寵壞了~
    變得好得人驚~

    見b哥同妹妹咁乖,真係好呀~

發表迴響

