何去何從(二)

為了準備旅行, 除了極度睡眠不足, 把心力都放到計劃行程之外, 我還把一個重要的決定拋到九霄雲外~~

現在旅程完結了, 回到現實, 而明日就是報考期限的最後一天, 也不得不好好想一想了。

於是, 我只好又重覆著那一次又一次的提問...

花門: 你覺得呢~~ 如果我今次唔報考試, 到時我無份考, 會唔會後悔呢呵?
花門男友: 一定會啦。
花門: 但係如果我今次去考, 肥梗咕喎! 咁咪即係去送死? 做咩要俾千幾蚊去送死先?!

When I find myself in times of trouble, 花門男友 comes to me, speaking words of wisdom, 

就算俾妳準備充足先去考, 妳估妳就唔駛死咩?

哇~~~~~~

我一直纏住花門男友討論這個議題不下數十次, 這句話可是頭一次聽到啊!

果然字字珠璣! 

擲地有聲! 

充滿無比的智慧與靈光!

忽然間, 我茅塞頓開, 乖乖的就去填寫報考表格。

Posted on 08/04/2009, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈哈~即係都考啦~HEHE~

  2. 果然字字珠璣,死,命也!勁!
    又,難得你唔介意佢咁一矢中的!

發表迴響

