大阪 ~ 一蘭拉麵店

經歷了第一晚找不到好東西吃的痛苦, 痛定思痛, 決定連夜熟讀地圖。

今晚回到大阪之後, 就去找「一蘭拉麵店」。

不過地方並不好找哩, 因為附近的河道有大型工程進行中, 所以視線都被遮擋了, 轉了幾圈才看得到招牌。

門外已經排了一條長人龍, 不過大家都處之泰然地等著, 大概等了半個小時吧? 終於到我們了, 不過, 只是「到我們」可以往樓上店內去先購票再繼續等。

店員小姐知道我們不懂日語, 所以很貼心地想拿店裡的外語介紹給我們看, 不過我們可是有備而來, 事先已經知道如何落單的了。 

2-e4b880e898ade68b89e9bab5-c-img_0213

我點了要比較多的辣醬, 味道果然很香很辣, 也由於可以自由選擇烹煮程度, 所以煮出來的麵都很合自己的口味。

花門男友另外要了雞蛋, 蛋黃半帶生, 他說很好味喎~~ 

我嚐了一口, 卻覺得怪怪的, 蛋黃吃起來像2-e4b880e898ade68b89e9bab5-c-img_0212在吃橡膠, 唔...

話說回來, 拉麵雖然味美, 不過我卻嫌欠缺了人情味。

既看不到師傅埋首煮麵, 又沒有店員在店內穿梭, 感覺冷冷的。

我還是喜歡傳統的拉麵店啊~~

Posted on 03/04/2009, in 食住黎睇, 櫻花.2009. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 但係好多人都話好食0架喎~
    哈哈~不過我就未食過~HEHE

  2. 一蘭我係東京食過
    間野又係好難搵..仲要無英本都係亂叫~
    我覺得佢個湯底好特別好正的!~
    隻蛋..哈哈.. 我鍾意食呀..半生熟正呀!

    • 我去之前睇過佢個網,
      裡面有英文版點菜紙,
      專登print出黎帶埋去.

      係呀,
      個湯好好味~~
      哎呀~~
      我唔得呀!
      接受唔到個蛋黃呀!
      :mrgreen:

發表迴響

