無眠夜

花門家提早過冬節, 晚上在家吃盆菜。

飽餐過後, 曾經與b哥短聚於小房間裡...

花門: 你今晚留喺度瞓呀? 咁我半夜打電話俾你吖~
b 哥: 吓? 打黎做咩呀?
花門: 叫醒你囉, 同你傾吓計囉。
b 哥: 咁妳唔駛瞓呀?
花門: 我打完俾你咪瞓囉, 你係咪真係起到身聽電話先?
b 哥: 我試過成晚無瞓o架啦~~
花門: 吓! 你做咩會成晚唔瞓o架?
b 哥: 我好細個果時.. (吓? 貴庚呀? ) 果陣仲喺xxx度住, 咁我病咗, 唔知點解果晚就成晚都無瞓, 對眼周圍望黎望去, 跟住就天光喇。
花門: 哇~~ 咁爸爸媽媽知唔知你無瞓過覺呀?
b 哥: 知呀, 後尾爸爸入黎我間房, 見我開咗眼, 咪知我無瞓到覺囉。
花門: ...

是夜, b哥最後都回了自己的家好好的睡, 而我也沒有半夜起來打電話。

可是, 我卻懷疑因為盆菜的味精實在太濃重, 以致整晚都不能入睡...

Posted on 19/12/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 哈哈~太濃會0架咩~??

    會o架,
    呢個都係「中國餐館症」嘅反應之一黎o架.

    C

發表迴響

