這一刻

這一刻, 但願我有無比傻勇, 一把火狠狠的把層層疊疊的筆記燒成灰燼。

這一刻, 但願有靈丹妙藥, 還我一雙不再扮熊貓的眼睛。

這一刻, 不求甚麼, 只想...

心如止水, xx於我如浮雲。

That’s all.

Posted on 17/12/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 祝你平靜,也祝一切於你如浮雲的話,亦心如止水。
    努力!藍天、陽光在等待與你相遇。

    我覺得好sweet呀~~
    不過呢…
    點解明明「心如止水」都要「努力」嘅?

    C

  2. 0華~好深呀花~
    你知我讀書小0架啦~
    不過點都好,你開心未得羅~
    唔開心既就唔好迫自己0羅~真0架~

    有幾深呀?
    咪就係一般懶學生考完試之後嘅心聲之嘛….

    喂~~
    「多」與「少」,
    同「大」與「小」,
    識唔識點分呀?
    嘻嘻~~

    C

  3. 都話讀得書少0架啦~呵呵~

    關咩事吖…
    哈哈~~

    C

發表迴響

