我覺得自己已經化身成為了一塊章魚乾...

有時又覺得自己像一尾乾到連鱗片也正逐片剝落的醎魚...

每天醒來, 喉嚨都乾涸得不得了, 即使每早喝蜜糖也好像無補於事 ...

啊~~ 乾呀~~

(是日相對濕度曾跌至30%以下)

Posted on 25/11/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 係呀~
    真係好辛苦呀~
    有時好矛盾~又想佢凍,但係一凍就乾~…..

    天氣乾先無咁凍,
    呢兩日無咁乾,
    氣溫又無咁低,
    我反而覺得有d寒,
    不過都唔緊要,
    有番個冬天都好好o架喇.

    C

  2. 係呀.. 我其實好怕冬天..乾到死死下..我又敏感喎!!

    近排真係乾得好癲…
    我乾到開始龜裂呀!
    妳有冇搽多d潤膚膏呀?
    定係鼻敏感?!
    Bless you!

    C

發表迴響

