感謝祭

崇光百貨感謝祭又到了~~ 

我一早鎖定了一件外套作為我今次的購物目標, 當然還有很多東西也想買, 不過銀根短缺之下... 只好儘能力去 -- 忍!

我下午才到達尖沙嘴店, 去到賣外套的那間店, 試穿了很多次都拿不定主意, 究竟買中碼呢? 還是買大碼好? 選哪一種顏色比較好呢? 

既然決定不來, 唯有走進超級市場, 打算先逛一逛, 讓自己好好冷靜一下, 誰知我不單未能冷靜下來, 反倒更痛苦了~~ 因為我想買的特價日本牛奶全都沒有了! 記得上一次大減價, 我等到晚上才去買這個品牌的牛奶, 那時還有很多存貨啊~~ 怎麼今次就沒有咧?!

失望地從超級市場走了出來, 我買三對襪子, 哈哈~~ 算是補償一下吧, 其中一對是五指襪呢, 底部有防滑膠塊, 很可愛。

再回到賣外套的那間店, 又再試穿了幾次之後, 我終於下定主意, 買了。

逛了很久, 看過很多很多令我心動的東西, 不過, 最後還是理智戰勝了購物慾...

很晚了, 是時候會合花門男友吃晚飯嘍~~

Posted on 15/11/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 哈哈~我都係去TST SOGO~
    你話果個豹紋袋就係果日買0架啦~
    都唔洗200蚊~HEHE~SO HAPPY!!!!!

    我果日上樓落樓都行咗幾轉呀,
    咁都見妳唔到嘅?!

    好抵喎~~
    我睇咗ans果d…
    真係把鬼.

    C

  2. 我也有去,亦是尖沙咀分店,不過在最後一天。因為目標清晰,到步就直接去了Shiseido counter,買了想買的就走。

    小姐,
    妳若有所指咁喎…
    XDXDXDXDXDXDXD

    我可能估到妳買咗咩喎,
    其實我都諗過買set o架,
    而且佢一開始感謝祭就有得賣,
    不過…
    最後都係唔買lu,
    去番自己去開嘅counter補貨算lu.

    C

  3. 套set真係好抵,我買果套淨得最後一日有得買,超值(我阿妹話)!

    所以我咪話我估到妳買咩囉. 🙂
    Shiseido所有sets都由第一日開始賣喇~~

    C

  4. 喂~哈哈~lee個豹袋未就係0向ans度買0架0羅~hehehehe

    吓?????????
    我見唔到喎,
    淨係見到d皮袋咋,
    所以後尾都係睇佢d accessories多.
    😦

    C

  5. 我反而無去sogo喎.. 一來無時間.. 二來我都唔想買太多衫..好多褸啦..唔駛買咁多~

    妳果排頻頻撲撲,
    有時間都休息啦.

    BTW,
    妳又真係買得幾多衫吓o架…
    XDXDXDXDXD

    C

發表迴響

