窮心未盡...

我...

好想好想好想好想...

真的好想好想好想好想...

要~~~啊~~~~~~~~~~ 

[rockyou id=123605945&w=480&h=360]

 

WEBSITE: http://mb.softbank.jp/mb/special/815T/fan/snoopy/index.html

Posted on 01/11/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 4 則迴響.

  1. 哈哈~果然係超級米c呀~hee~

    你家會唔會又係成個櫃都係佢d野0架~

    哈哈~~
    咩係「超級米c」呀?

    唔會…
    點會呢?
    只不過…
    幾個箱左右之嘛…
    😆

    C

  2. 又真係幾靚咁喎…..
    btw, 你惠康隻錶搵到無? 唔見你講既.

    另, 我 yblog set 左你係朋友, 應該睇到我寫野喎….
    奇怪.

    係囉~~
    可惜買唔到吖.

    換咗一隻喇,
    我有講過o架.

    唔關事,
    我係用google reader訂閱嘅.
    自從我對上果次留言俾妳之後,
    因為妳無回應( 我無收到「新回應email」=> 無回應囉~~ ),
    而之後我又一直唔見google reader有妳嘅新文章喎,
    咁又因為kiki同阿豆果d我又有收到,
    所以我就以為只係妳唔想再寫落去囉…
    點知有次發神經睇番自己account,
    見到妳有更新咕喎!
    不過我個google reader到而家都仲係收唔到妳果d呀.

    C

  3. 係喎~又打錯字添~粉~HEHE

    XDXDXDXDXDXDXDXDXD

    C

  4. 哇..真係幾靚喎..我都想要呀!!!!!

    靚呀哩~~
    唔知香港有冇舖頭會入呢?
    … …

    C

發表迴響

