特選客戶

L’occitane今期的購物優惠很吸引, 趁著我的卸妝及面霜都快要用清光了, 事不宜遲, 快去補貨!

因為我想在轉季期間用一些比較溫和的護膚品, 所以今次選擇了shea butter的潔面奶和水份面膜, 這個系列正逐漸轉用新配方, 補濕之餘也防敏感, 而且無加入香料, 好像很不錯。

(回家後我用完潔面奶, 即使過水後再洗一次面, 皮膚仍然有滋潤的感覺, 很好啊~~)

面霜則選了蠟菊系列, 因為之前用過好幾包試用裝, 覺得很適合冬天使用, 最後再搭了一支爽膚水, 就剛好夠換取兩份禮物! 嘻~~

[rockyou id=124701903&w=240&h=180]

後來到商場服務台儲分, 只見服務員登記過後, 並沒有即時將儲分咭交回給我, 反而一口氣說了很多話。。。

原來我被選為「特選客戶」! 

好像說直至11月, 消費都會有雙倍積分, 而今次我除了有雙倍積分之外, 由於我花費達一千大洋, 更可以即時換取一張$50現金劵哩~~

哇哇哇~~~

Posted on 11/10/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 9 則迴響.

  1. 喂~我0岩0岩諗緊轉唔轉試下~
    其實唔知我0岩唔0岩用呢~

    宜家我重諗緊買唔買返SHISEIDO呀
    但係又想試下~

    你有無意見比我嗎???

    我唔敢慫恿妳離家出走呀~~
    Shiseido無家用收會好慘o架…
    哈哈~~

    妳想轉咩先?
    洗面? 定面霜?
    如果妳真係想試L’occitane,
    Shea butter呢條line對妳黎講可能會lup,
    因為佢哋嘅薰衣草line先係俾油性皮膚用嘅,
    而呢條line又開始逐漸轉為紅米line,
    我都唔知好唔好用…
    😛

    C

  2. 咦, 乜咁岩…我都諗緊轉咩 skincare 好.
    有咩意見呀?

    我成日覺得 L’occitane 同 c&e 差唔多, 又因為我o係 c&e 係唔會買skincare 既…..所以對 L’occitane 既skincare 都…..有保留.

    諗緊想轉 aesop.

    妳又要d咩意見呀… -.-"
    d牌子妳仲試得多過我啦~~

    我都係試過sample,
    先知原來佢d護膚品都唔錯咋,
    而且價錢(相比起佢d皇牌身體用品)都唔算好貴,
    e.g. 蠟菊爽膚水都係$190/200ml之嘛,
    都ok啦.

    到冬天我都會買aesop水份精華用呀~~

    C

  3. 特選客戶? 係唔係朗豪坊呀?
    等我又去睇下先~

    我又唔駛點轉skin care (又save到$..但係變左洗係第2度~) :p

    係呀,
    我就係想妳哋都去睇下呀,
    嘻嘻嘻~~

    洗咗去邊先?

    C

  4. 其實都係想轉日霜~
    不過我今晚都係會出返去SSH啦~
    因為真係無頭緒呀??!!??
    HEHE~

    唉~我上個星期先去果間買禮物比我個FD咋~
    其實都有諗過搵你幫手,不過最後都無~HEHE

    SSH?
    即係Shiseido呀?

    哈哈~~
    我幫唔到d咩咕喎,
    我買佢d嘢都唔會有折嘅,
    最多咪幫妳儲起d分,
    儲夠就換張cash coupon俾妳咋~~
    😛

    C

  5. 咩呀~比你呀~益你咋~
    係ssd~hehe

    最後我都買0左啦~呵呵~

    妳…讀寫障礙呀?!
    妳明明話想搵我「幫手」咕喎,
    d口風乜轉得咁快呀??!!
    XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDDDDDDD

    見到啦,
    仲想拉埋伯母落水…
    第時妳d家用隨時就「左手黎右手去」lu…
    😛

    C

  6. 喂喂, 尋日我行 apita 果間 L’occitane, 諗住問下佢d 野幾錢啦, 佢sell 我一個唔記得邊條 line 既day cream (creme precieuse) 同night cream, day $4xx, night $6xx. 我梗係無買啦. 不過個ba 都幾好傾, 佢又好人喎. 我膽粗粗問佢有無 samples 試, 佢好快手比左4 個我呀. 2 包 fluide precieux 同埋 2 包 creme precieuse. 你有無用呀? 覺得點呀? 我用左每樣1 包…..唔覺有咩反應. 搽完唔乾囉.

    反應??!!
    妳想要有咩反應呀?
    發光發熱? 🙄
    XDXDXDXDXDXDXD
    「搽完唔乾」咪即係夠保濕囉~~
    對我黎講就夠o架喇.

    佢俾妳試果條line就係蠟菊,
    所謂day cream其實都係可以早晚用,
    $6xx就多咗美白效果,
    兩者質感都差唔多,
    所以我都係買$4xx果隻.

    精華素我唔記得有冇試過,
    精華油就有一支sample,
    諗住天氣再乾d先至試.

    C

  7. 係呀, 佢都話其實 $4xx 果個可以夜晚搽埋, 只係無得美白同去斑囉. 同埋我覺得 $6xx 果個係難推 d 架.

    我其實講既反應係想話, 效果好唔好.
    試左一日都唔能夠知佢夠唔夠好……

    vip 係咪有折架??

    係咩?
    我又唔係好覺噃.

    到妳試完兩包sample,
    咪知道效果如何囉,
    我用到幾好都唔關事o架嘛~~
    最緊要睇妳自己啱唔啱用.

    無o架!
    都係儲分換現金劵,
    不過年尾就可以優先買X’mas set,
    仲有多5% off.

    C

  8. 讀寫障礙~~哈哈~我不嬲都有0架啦~

    邊到有拉埋媽咪落水jet~佢叫我買0架~hehe
    家用..咩呀~你就想啦~買比佢果d都係我比0架咋,家用小一個x都唔得呀~hehe

    哇哈哈~~~~

    佢叫妳買俾佢…
    咪即係加家用囉~~
    Shiseido又發喇!
    XDXDXDXDXDDD

    C

  9. D $ 洗左係第2度咪係買衫lor..
    skin care我家陣唔駛點買..因為睇緊皮膚醫生, 可以用醫生的lotion就好夠了~

    咩事呀?
    敏感?

    我係食果方面先最捨得洗錢o架咋~~
    哈哈哈~~~

    C

發表迴響

