我也想聽妳說…好

原本一直跟花門媽電話通話的b妹, 一聽到我的聲音, 就嚷着說要彈琴給我聽. 
(咦? 咁好?!) 

花門: 妳彈咩俾我聽咁巴閉呀? 
(話說昨晚跟b哥通話時, 我已經聽到b妹在後面彈了「小蜜蜂」幾句.)

b 妹: 我... 唏! 妳聽我彈先啦...
花門: 妳幾時開始學彈琴o架? 我都唔知嘅.
b 妹: 我禮拜五先至學呀.
花門: 吓? 即係今個禮拜五先至係第一堂呀?
b 妹: 係呀.
花門: 咁點解妳咁快就識彈呀?
b 妹: 係哥哥教我o架嘛~~
花門: ( -_-“) 咁妳不如以後叫哥哥教妳咪得囉, 唔駛跟先生學咁麻煩啦...
b 妹: 唔得~~ 哥哥教我果d, 係BB級黎o架之嘛.
花門: 咁哥哥一路學, 咪可以一路教妳囉.
b 妹: 哈哈~~ 咁唔得o架!
花門: 呀! 係喎! 都係唔得, 哥哥都唔識數拍子嘅, 等佢教妳, 咪連妳都唔識數拍子?!
b 妹: 哈哈哈~~ 唔會啦.

花門: 咁妳彈未呀?
b 妹: 得喇~~ (叮叮咚咚~~  咚咚叮咚咚~~)
花門: 咩黎o架? 
b 妹: #$%^&* 呀! 
(最後至知, 呢首歌叫Running喎...)

花門: 蝦~~ 明明妳尋晚彈「小蜜蜂」我都聽得出o架, 今次我又會聽唔出嘅, 妳亂彈o架?
b 妹: 梗係唔係啦, 呢首係高級o架!
花門: 高級?! 妳又話哥哥教妳BB級嘅? 點解而家又變咗高級o架?
b 妹: 唉~~ 呢個係BB級嘅高級吖嘛, 即係好似幼稚園都有高班啦!
花門: ...  (又俾妳講得通喎...)

花門: 妹妹呀, 妳知唔知我尋晚同哥哥傾電話呀?
b 妹: 我知~~ 哥哥一路喺度嗌, 又成日話唔好吖嘛. (哇哈哈~~)
花門: 係囉~~ 不如妳幫我問哥哥, 點解佢唔同叔叔講電話吖?
b 妹: 係咪佢話要同叔叔講電話o架?
花門: 唔係, 係我叫佢同叔叔講之嘛, 等叔叔教佢彈好d囉.
b 妹: 咁點解妳唔教呀?
花門: 姑姐唔識教人點考試嘛...
b 妹: 叔叔就識o架?
花門: 係呀... 不如咁吖, 我叫叔叔今晚同妳講電話, 教埋妳點彈琴吖...
b 妹: 呃~~ 唔好啦~~
花門: 吓~~ 乜妳兩兄妹都係咁o架?!
b 妹: 嘻嘻嘻~~

🙄

Posted on 01/10/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 哈哈~原來叔叔彈琴咁叻0架~

    哈哈~唔通叔叔係怪獸,點解佢地咁驚既~hehe

    叔叔彈琴唔叻,
    教人叻d…

    係啦~~
    都唔知有咩好驚.
    XDXDXDXDXDXD

    C

  2. 彈得唔叻點教人呀~花

    靠把口囉…
    琪~~
    XDXDXDXD

    C

發表迴響

