我只願意聽妳說…好

電話筒內同時傳來兩位小朋友的聲音, 其中一人略帶害羞嬌嗲地說: 喂~~

花門: 喂? 你(妳)係邊個呀?
b 哥: 我係哥哥呀.
花門: 哦, 咁我係邊個呀?
b 哥: 哎呀~~ 我咪係xxx囉.
花門: 我係問你搵邊個呀, 唔通我又係xxx咩?
b 哥: (又再略帶害羞嬌嗲) 呃... 我搵妳呀, 姑姐. 
花門: 其實你係咪要搵叔叔呀?
b 哥: 唔係呀! 我搵妳呀, 爸爸話叫我問妳少少嘢呀!
花門: 哈哈~~ 我知道要問咩吖, 所以咪話你要搵嘅係叔叔囉, 不如我叫佢黎聽吖...
b 哥: (哀號)都話唔係咯...

花門: 咁你要問咩呀?
b 哥: (今次就係非常害羞嬌嗲兼蚊滋咁細聲)妳...有冇睇我個video呀?
花門: 睇咗啦~~
b 哥: (繼續非常害羞嬌嗲兼蚊滋咁細聲)咁...妳覺得我彈得好唔好呀?
花門: 你自己話呢?
b 哥: (依然非常害羞嬌嗲兼蚊滋咁細聲)我... 我都唔知呀...
花門: 哦? 咁你覺得自己有冇彈錯呀?
b 哥: (仍然非常害羞嬌嗲兼蚊滋咁細聲)有...有少少啦...
花門: 唔~~ 咁即係唔係幾好喇...
b 哥: 哦, 咁好啦, 拜拜喇.

花門: 吓? 咁就問完o架喇? 你都未問叔叔, 不如你問埋叔叔啦~~
b 哥: (反應極快而且聲音響亮) 拜拜唔好啦!
花門: ??? 
b 哥: (苦苦哀求) 呀... 拜拜啦...
花門: 好啦, 拜拜.
b 哥: 拜. 

即刻收線! 哈哈哈~~

話說b哥快要考琴試, 花門哥拍了b哥到考試房試琴的片段給我們看, 之後, 我將花門男友的一些意見回電郵告訴花門哥, 所以, 我就知道b哥晚上找我所為何事了, 嘻嘻嘻~~ 

Posted on 30/09/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 哈哈~又玩b哥~

    咩喎…
    咁佢想問意見嘛,
    集思廣益啫.
    heehee~~

    C

發表迴響

