無花無果

昨晚, 跟同學C說起她最近租田耕種的成果, 也就想起了自家的菜園... 

今年不知怎麼攪的, 竟然連辣椒都無緣結果! 

整季就只有一只辣椒曾經成熟過, 其他的呢? 果還未長大, 只消一場大雨後就全都殞落了, 一直如此這般輪迴着...

這棵木瓜不是我有心種的, 只是不曉得泥土裡何時藏了它的種子, 在我種乾蔥時就生出來了, 起初還看不出來, 只以為是野草而已, 因為跟我以前培植的木瓜苗不太像呢.

還好還有羅漢松仍然生氣昂然, 現在已經長高了一倍咧~~

Posted on 21/09/2008, in 花園項目. Bookmark the permalink. 5 則迴響.

  1. 會唔會因為太多風既關係呀~
    前幾日個風,有無吹到你D寶貝呀??

    天氣係其一啦,
    始終我至係「殺手」…

    未知呀,
    呢幾日仲成日落大雨,
    未有上去收拾殘局呀.

    C

  2. 你..係"殺手花"~hehe

    哇咔咔~~~~
    係呀, 係呀~~
    唔好惹我!

    🙂

    C

  3. 唔記得請教你添!迎來打算與小朋友種種可吃的植物,未決定種咩,你有咩高見呢?

    哇哈哈~~
    睇黎妳問錯人lu…

    我覺得種d可以即時摘落黎食嘅,
    小朋友會開心d.

    呢個時候,
    可以種車厘茄,
    遲d就可以種士多啤梨,
    都係好容易結到果o架. ^^

    C

  4. 是「近來」,不是「迎來」!

    我知…
    🙂

    C

  5. 報告,報告,我和孩子在種蓄茄呢!今天剛下種!

    好呀~~
    遲d廿幾盆一齊開花結果一定好可愛呀~~

    C

發表迴響

