S喜喜S

同學S跟其男友S今天結婚了~~ 恭喜恭喜~~

年初時知道S計劃結婚, 可是她那時真的只有計劃, 因為連日子都未有定案! 

而差不多同時成為準新娘的N, 因為一早已籌劃妥當, 故此為S焦急得不得了, 看她們一個急一個閒, 很好笑.

當S通知我婚期的時候, 我有點吃驚, 本來還以為要等到年尾哩~~ 

誰想到這個終日埋首苦讀﹑對唸書考試緊張夸夸的小姐, 在年中還要應考一個很重要的試的同時, 竟然於短短兩三個月後, 就萬事俱備, 籌備好了一個的婚禮?! 

哇噻! 真不愧是高材生喲~~

晚上的婚宴, 同學N擔任司儀之一, 當她站在投射屏前拿着麥克風, 同學M說想起了N以前做presentation的樣子, 哈哈~~ 真的很懷念呢~~

由於婚宴的場地位於繁忙的馬路旁邊, 同學L笑說他第一次邊吃乳豬邊看巴士經過(其實在第一道菜之後, 大門就關上並拉上簾幕的了), 說實話, 我也是第一次在路旁被迎送哩! 感覺很新鮮啊~~

這晚我能眼看新娘子的機會不多(S換衣服換得太慢了! 哈哈~~), 不過就總能聽到新娘子那慣常地爽朗奔放的笑聲, 游走於整個長長的宴會廳...  

S, 祝妳新婚快樂, 希望妳跟他一直都開心笑啊!

Posted on 20/09/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 巴士經過……咁未好多人見證0羅~HEHE

    係呀!
    見證我哋係乳豬呀!
    XDXDXDXDDDDD

    p.s. 忙緊咩呀?

    C

  2. 點解淨係乳豬既???

    lee輪都唔係好忙呀公司~
    好靜呀~今年經濟真係差0左好多呀!!

    因為我食完乳豬就見到度門已經閂埋,
    仲拉埋咗門簾囉…

    啊~~
    見妳好似少咗上網,
    仲以為妳趕緊d聖誕訂單tim…
    😛

    C

發表迴響

