Back to school

我的手提電腦壽終了好幾個月, 本來就想換新的, 可是一直都未有選到一部能合乎我的要求, 看到的, 不是太怪相, 就是太貴...

最後, 我選定了舊校學生會的電腦優惠, 買一台四平八穩﹑價格又相宜的手提電腦, 所以, 今晚就回校園走了一轉.

新學年伊始, 學園內處處人頭湧湧, 即使到了夜校的上課時間, 都仍然有很多人在平台游走.

碰巧各學會正努力招攬會員, 今年的同學都很賣力, 而且還搬來很多樂器在演奏, 很認真啊! 我經過的時候, 都被這些熱鬧歡樂的氣氛感染到呢~~  

訂購電腦之後, 沿大飯堂走回平台, 就遇到了售賣很多小物品的攤位(應該也是學生會辦的吧), 有T恤有精品, 還看到有很便宜的記憶咭呢! 不過那片小天地沒有空調, 連風扇也沒有, 而且還正正在樓梯底的小閣裡, 人又多, 真的很熱~~ 所以我都不想久留了. 

之後去了另一個飯堂吃東西, 點的, 是我以前常吃的「醎蛋三寶飯」! 才一年多沒回來而已, 不單只飯貴了, 而且味道也好像沒有以前的那麼好...

離開的時候, 特地去看看那棵大樹菠蘿, 樹仍在, 不過就沒有果了, 都吃光了嗎?! 

Posted on 10/09/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 花花,
    重洗唔洗返學呀???

    唔駛喇…
    再讀就要有好多好多錢同好多好多青春先得.

    不過就仲要考試囉…

    C

  2. 哈哈~你夠皮就算啦~
    又要讀書,又要做野真係好辛苦0架~
    SO我好佩服你0架~HEHE

    未夠o架!
    不過真係無錢無力咋…
    其實每次做完project同presentation都好有滿足感,
    之前咩辛苦都抵番哂o架喇!
    妳個長毛咪又係咁~~

    C

  3. 佢….同你果D差得遠啦~
    宜家佢都讀完啦~
    不過做野都係咁辛苦~HEHE

    都係讀書考試啦,
    有咩差得遠?!

    唔辛苦,
    點得世間財?
    邊得黎儲到老婆本??
    XDXDXDXDXDXDXD

    C

發表迴響

