殘奧會開幕典禮

失明歌者的歌聲很圓潤, (我其實想說很甜, 不過他是男歌者嘛, 這樣說好像有點怪怪...) 聽起來很舒服.

喜歡看那些舞者穿上白色的泡泡裙, 坐下來就好像一張很大很軟的羽絨被, 當散開來排成花樣時, 就像極了一個個會轉動的叉燒包...

扮作小甲蟲的小朋友們身上一個又一個的軟墊, 出場的時候, 就好像一群大屁股的鴨子, 左搖右擺地找鴨媽媽, 好可愛~~ 我看這段表演時, 一直都在笑呢~~

後來有一段以手扮腳來跳的芭蕾舞, 實在很精彩很漂亮, 但同時看得我心都酸了...

燃點聖火的一幕, 也是難忘的一幕, 雖然明明知道有綱線吊起輪椅, 可是那位火炬手仍得游繩, 雙手真的會很累啊~~ 他累了, 在喘氣, 場內眾人就同聲加油, 一直至聖火被點起!

這個開幕典禮, 沒有奧運會那一次叫人感覺震撼, 但是卻散播著優美﹑和諧﹑可愛的氣息, 以及堅忍的精神, 很感人呢.

 

* 以下對話, 是源自我在欣賞其中一幕「四季」的時候, 當台上正轉換著不同季節生長的植物時, 某人與某某人說的, 我為存忠厚, 姑隱其名...

甲: 咦? 點解會有d人喺度走黎走去o架?
乙: 「執雞」吖嘛.
甲: 「執雞」? 唔係呀嘛?! 

甲: 呀~~ 係咪灌溉呀?
乙: ???

甲: 睇吓~~ 有幾塊(板)轉唔到呀!
乙: 所以咪要有人「執雞」囉...
甲: 嘩... 咁失策o架... 
乙: 咁個背景係白色o架嘛, d人咪要著白色囉, 如果著到成身黑色去「執」咪仲覺眼.
甲: 哦?! ... 
乙: ... 吓? 唔通你頭先唔明我講咩係「執雞」呀? 
甲: ...
乙: 唔怪得知你頭先會話咩「灌溉」啦! 哇哈哈哈~~ 淋水呀~~ 淋水呀~~~

密函致小琪: 
喂~~ 今晚影住劉華唱足成首合唱歌喎, 妳去咗飲, 有冇得睇呀? 有冇錄低呢? 

Posted on 06/09/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 無呀無呀~~
    哈哈~我女同事又係咁問我~
    佢話今次出好多喎~HEHE

    不過呢我真係覺得華仔好好呀~
    抵我鐘意佢~
    佢對D運動員真係好真心呀^-^

    係呀~~
    咁妳想唔想睇番呀?

    劉華個人係真係好好嘅.

    C

  2. 唔洗啦~THX
    我上網搵下應該都有得睇返呀~~

    OK,
    搵唔到就話我知啦,
    我仲未洗個錄影住嘅…

    C

發表迴響

