花門媽壽辰宴

今次去吃客家菜, 11個大人加2個小朋友, 點了一個12人餐, 應該差不多吧.

誰料, 原來每個菜的份量都很大, 套餐還未吃過一半, 就連我都開始飽了! 

(我一整天都只是吃了一包即食米粉而已.)

當一大盤滷水拼盤上桌時, 花門爸二話不說就起筷夾起一件豬大腸, 嚇得我們嘩聲四起! 只可惜花門爸實在太饞嘴了, 竟然還想沾辣椒油來吃, 這時坐在旁邊的花門姊就趁勢夾走了那件豬大腸, 然後再夾其他食物給花門爸, 吁~~

於是, 我們只好三爬兩撥, 合眾人之力趕緊把那些豬大腸清理掉...

可是, 之後上的菜, 還有炸豬大腸﹑甚至炸腰潤卷拼盤, 連蒸魚也配上5大塊金華火腿! 

啊呀~~ 單是吃一件腰潤卷就可以要了我的命!!! 豬潤還好, 反正我也愛吃, 不過用來拌勻腰潤的醬料, 卻黏黏膩膩的, 也不曉得用了甚麼食材...

真想不到, 在花門媽生日的日子, 為了花門爸, 我們都提升了很多膽固醇...

後記:

這一頓飯, 如果再多一桌人來吃, 想必也可以人人都吃得飽...

而我呢, 除了膽固醇嚴重超出標準之外, 還滯膩得不得了, 總覺得那些肥膏﹑油脂想要在喉嚨裡打轉似的...

看來, 這個星期要齋戒才行了.

(結果, 第二天我真的吃不下東西, 完全沒有食慾或饑餓感, 整天只不停喝水...)

😛

Posted on 31/08/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 似乎當天吃的東西不太適合花門爸吃哦!!

    基本上,
    所有中式菜館都唔啱花門兩老食o架喇,
    不過偶爾食吓都得嘅,
    我哋只係諗唔到好似乖咗一排嘅花門爸,
    竟然會咁眼明手快…
    😛

    C

  2. 哈哈~咁耐無得食比我都會咁啦~
    你知啦~真係好難忍0架麻~HEHE~

    你地真係要打醒12分精神~HEHE

    我都明…
    所以間唔中我都會隻眼開隻眼閉嘅,
    不過出街食油膩飯都高危o架喇,
    再俾佢食埋呢d真係唔得掂!

    C

  3. 當然啦~
    你唔睇住,就會好大件事

    @.@

    C

發表迴響

