戰爭畫外之戰

話說今天晚飯時, b哥食飽過後, 畫了很多大概是三國時期戰爭場面的畫, 最後他選了一幅, 說要送給我...

b 哥:  送俾妳吖...
花門:  哦, 好呀, 多謝.
b 哥:  嗱, 我送咗幅畫俾妳, 咁妳返去就要做咗後面果d題目去o架喎.

花門:  痴線~~ 咁我唔要喇.
b 哥:  吖吖吖~~~ 唔係呀唔係呀, 我係話, 妳唔駛做後面果d題目呀!
花門:  嘿~~ 算你啦... 不過幅畫都未簽名, 你平時畫畫唔係都要簽個名, 仲要寫住「畫完」咁嘅咩? 寫埋先俾我啦.
b 哥:  哦, 知道. 

(於是b哥坐番埋位, 不過又唔記得要寫咩.)

花門:  你要寫你個名, 然後寫08年8月31日, 明天讀二年班...
花門姊: 9月XX號先至生日! (哈哈哈~~)
b 哥:  吓??????
花門姊: 9月XX號先至生日呀, 咁都唔識寫呀?
b 哥:  ... ...
花門:  寫完未呀?
b 哥:  寫完喇. 

(不過都係唔肯寫花門姊果句, 哈哈哈~~ 算啦! 費事整喊你.)

花門:  跟住就寫「畫完」啦.
b 哥:  寫完.
花門:  「後會有期!」
b 哥:  吓???
花門:  唔識呀? 咁「拜拜」啦!
花門哥: 呢個咪仲唔識.
花門:  唔係吓話? 咁就寫英文囉, 識喇呱~~

只見b哥想了好久, 終於靈機一觸, 寫下了...

. 

bi bi


哇哈哈哈~~~~

(有關圖意剖析, 請留意下回分解, 後會有期!)

bi bi喇~~

Posted on 31/08/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 你地做咩改左 bi bi 做bye bye 呀?
    哈哈.

    唔啱就要改o架嘛~~
    笑完咯,
    咪話俾佢知應該點串囉,
    佢自己改番o架.

    p.s. 而家好多影音店都有奧運開幕典禮DVD賣喇, 連閉幕典禮都有, 妳快d去睇吓啦~~

    C

  2. 唔駛啦, 我同事燒左比我咯.
    釘橋~~~

    支持正版嘛~~
    😛

    C

發表迴響

