避風塘

今天天氣不錯, 雖然很熱, 但因為風也大, 即使在戶外流流汗也沒有甚麼大不了.

我選擇了到銅鑼灣避風塘影日落, 因為花門男友今天日落之前, 也會在港島區工作哩.

原本打算在到了碼頭後, 就會坐小艇到堤壩, 不過, 我又想等男友到達後才一起坐小艇, 免得他要四處找我, 等到他來到時, 太陽已開始入雲層了, 我怕找得到小艇去堤壩時, 就會錯過了影日落的好時機... 

於是, 最後我們就只好在岸邊拍了.

[rockyou id=121627507&w=480&h=360]

回程時, 我們才找到行人隊道的出入口!

可憐我們來的時候, 都走了很多「冤枉路」哩!!  😡

Posted on 30/08/2008, in 花門私攝. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 好靚呀~~~~
    搵大機影呀?

    如果有去到堤壩,
    個view會仲靚呀.

    係呀~~

    C

  2. 個入口唔係咁莛搵喎.. 好耐之前我都行過一次~
    btw..影得好好呀! 🙂

    由世貿行過去就真係唔識搵,
    之後我哋由炮台行番過去,
    點知一出就出咗後巷,
    嚇到傻咗呀… @.@

    多謝,
    我會繼續努力.

    C

發表迴響

