開幕典禮

仍然記得上屆雅典奧運閉幕典禮尾段, 介紹來屆北京奧運的表演項目中, 只見又是大紅燈籠高高掛, 還有仿傚十二樂坊等等的俗氣場面... 

當時看得我心涼了半截, 還曾想過: 不如就讓軍人出來步操打功夫好了.

話是如此說, 我對北京奧運的開幕典禮, 還是滿心期盼着. 

今天晚上, 早早吃過晚飯, 就定定的坐在電視機前, 因為從頭到尾都不想錯過.

一幕幕振動人心, 叫人驚嘆﹑目瞪口呆的場面緊接著, 真的好不精彩!

我尤其喜歡「活字印刷」那一幕: 
那些字粒忽起忽落的舞動, 堆砌出不同字體的「和」字, 真的很好看~~ 
之後從字粒頂上冒出一排排的鮮花, 完全是一份驚喜~~ 
最後更讓表演者從字粒頂上冒出頭來跟大家打招呼, 好可愛, 也很有人情味, 很讚啊~~

還有2008位擊鼓手氣勢磅礡的表演﹑ 會發光的「鳥巢」形疊羅漢﹑ 彩圖船漿手千變萬化的力量型表演﹑ 以及以舞蹈繪畫作始, 到由眾多運動員腳踏出來的那幅畫, 都令我讚嘆不已! 

當然, 還有李寧的飛簷走壁, 對一個退役多時的運動員來說, 這絕不是輕而易舉的任務, 完成了, 也是讓李寧總結其運動員生涯的一次很完美的一役.

好精彩啊~~~~~~

唯一有點遺憾的是主題曲, 不曉得是為何原因請來了Sarah Brightman?! 是為了表現走向世界嗎? 還是怕中國女歌手唱不好英文歌詞呢?

無論如何, 當看完整個表演, 大家都深深被感動了.

不論台前幕後, 都付出了很多很多的精力與汗水, 也得擁有眾志成城的心, 才能有如此精彩的演出, 難怪導演張藝謀都給他們一百分! 

Bravo!!!  

Posted on 08/08/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 雖然我不能夠成場 opening 都睇晒, 只睇到李寧果 part, 不過翌日睇返新聞剪輯, 都睇到我 o 晒咀, 毛管戙晒…..好感動呀!!!

    我仲睇咗好多台前幕後嘅相,
    都好好睇~~

    終於都等到出咗開幕典禮dvd,
    唔知香港會唔會有得賣,
    等唔到就唯有托人去深圳搵.
    ^^

    C

  2. 我覺得今次真係攪得好好, 我都差唔多睇晒成個opening, 最鍾意的都係活字印刷, 同埋李寧點聖火.. 反而唔鍾意郎朗彈琴果part (個人問題..唔係咁鍾意佢~)

    我都係呀~~
    哈哈~~
    仲覺得呢一part有d無謂,
    搵人出黎彈琵琶「十面埋伏」仲好啦~~
    😛

    C

  3. 有dvd 咩? 我可唔可以又托一隻呀?
    hehe

    係呀~~
    大陸賣緊喇,
    所以就係想睇吓香港會唔會有得賣囉,
    真係要上去買就通知妳啦. 😉

    C

發表迴響

