密室探秘

今晚回家, 時間尚早, 才7時多而已, 家裡卻已經全關了燈.

以為花門家兩老已睡了, 於是, 我悄悄地轉身慢慢關上大門...

忽然, 一扇房門打開了, 溜出了一道白光, 只見花門媽的身影彈了出來.

與此同時, 我聞到有一陣濃烈的氣味, 從房間滲出.

我連忙走過去, 看看到底發生了甚麼事.

哇啊~~~ 媽呀~~~

我才踏入房間, 就恨不得急急掉頭跑了! 

原來花門爸又一次塗了很多藥油! 可是, 他和花門媽卻一直躲在房裡, 關上門, 而且還要連一扇窗都沒有打開! 真要命!!!

花門:  攪咩呀? 窗都唔開?
花門媽: 妳老豆話凍吖嘛. 
花門:  (唔係呀嘛?! 今日成日都卅幾度喎?!) 咁都唔駛連門都唔開o架? 唔暈o架? 我一入黎都頂唔住啦.
花門媽: 嘻嘻~~ 妳知妳老豆o架啦. 
花門:  咁妳呢? 妳唔暈o架咩?
花門媽: ...

如果不是因為他們已經一把年紀, 我真的會以為他們在「high天」!

唉... 

唯有開檀講理, 說教一番了...

(噢~~ 可不可以讓我有一對平平凡凡的父母呀?)

Posted on 02/08/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 哈哈~你咪咁話佢地啦~hehe
    佢地覺得無咩野未得0羅~hehe

    唔啱就要話,
    唔聽就要… o架啦~~~
    密室+藥油喎…
    點會無嘢呀?
    花門兩老搽足成身咁滯o架!
    😦

    C

  2. 嘩….小心d 喎. 會唔會抖唔到風架?!?!

    花門媽平時少少唔通風都會嗌侷話會暈,
    花門爸又話自己成日都暈暈地tim~~
    妳話啦…
    果陣真係激死我o架!

    C

發表迴響

