煲冬瓜

花門:  媽, 我哋細個果時, 妳咪整過冬瓜糖水俾我哋大暑果日食嘅...
花門媽: 係呀, 做咩呀?
花門:  我想問吓果時落咗d咩囉, 我想整定雪凍佢, 聽日大暑飲嘛, 係咪落冬瓜﹑黃豆...
花門媽: 黃豆點會煲冬瓜o架?
花門:  吓? 唔係喎, 我記得係黃豆黎o架喎! (而且黃豆又點會唔可以煲冬瓜呀?!)
花門媽: 扁豆咋嘛?!
花門:  點會呀! 都唔同味~~ 我唔會分唔到咕喎. (唔係玩我吖嘛?!)
花門媽: 仲有赤小豆, 紅色o架, 不過唔係紅豆喎.
花門:  我知... (但明明個糖水係好清咕喎, 落赤小豆又點會咁清呀?!)

討論了半天, 越聽越覺得不對勁, 究竟我們想的是不是同一樣的東西呢?
最後...

花門媽: 妳鍾意落咩就落咩囉, 都無話唔得嘅.

嘿!

Posted on 21/07/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 哈哈~果日媽咪都係煲甜~

    洗唔洗我幫你問下~hehe
    !!不過我聽媽咪講都無話特定落d咩0架喎

    咁啱嘅?!
    係咪都係凍食呀?

    都好呀,
    知多樣食法都好,
    哈哈~~
    總之整出黎好味有益又解暑就得啦~~

    C

  2. 冬瓜可以煲糖水架咩???
    我真係未食過喎…

    梗係得~~
    糖冬瓜都可以煲水飲o架!
    不過我唔鍾意食糖冬瓜…

    C

  3. 上星期六我都o係朋友屋企飲左uncle 整既冬瓜水, 好甜架. 我知uncle 落左好多豆囉, 不過我見煲野係唔清架喎…..
    o_O

    各師各法嘛~~
    好味有益就得啦,
    係咪?
    😉

    C

發表迴響

