白行

想獨闖夕陽最美之地久矣...

這個星期天, 藍天白雲美得不得了~~ 今天就去吧!

於是, 一整個下午, 就準備行裝, 連相機都調校好了.

偏偏臨行前, 卻看到遠遠的目的地, 正被一大片厚厚的雲覆蓋着, 還要是那種風吹不散, 密不可分的厚雲啊, 可是, 在我這裡甚至另一邊天, 都仍是湛藍的天呢!

真的氣死我了~~

我一直抬頭看風雲變, 一邊盤算猶豫著到底還要不要去...

一直拖延到最後一分鐘, 如果再不起行, 就會看不到日落了.

思前想後, 終於決定走一趟, 雖然是沒可能拍到「鹹蛋黃」的夕陽, 不過說不定還可以拍到霞彩, 就算真的甚麼都拍不到, 就當是探一探路也好.

而且, 花門男友知我想獨個兒去, 就特地推了工作陪我, 總不成甚麼都不做吧.

可惜, 在未趕及到目的地之前, 夕陽就快要沒頂了, 我還因誤會而早了很多就下車, 結果就只好找個地方胡亂拍幾張, 然後就要摸黑走回頭路了. :(

嗚嗚嗚~~~~~ 

  

不過, 有了這趟白行之旅, 下一次再去影夕陽, 一定會很順利的吧? :-P

Posted on 20/07/2008, in 花門私攝. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. hehe~
    唔緊要啦~
    就比機會你地拍下拖仔啦~hehe

    拍我個頭咩~~
    果晚搭唔到車,
    流落荒山野嶺俾狗吠咋…

    C

  2. 下次再影過囉…
    要影靚啲呀, 等我學吓野吖嘛…

    要等下一次好好天呢~~
    學嘢梗係要跟大師學,
    我連半桶水都無,
    有咩好學?

    C

  3. 都影得好有mood咁喎.. 其實li度係邊度呀?

    當時個天真係好多種色o架,
    不過我影唔到出黎…

    唔…
    影到至話妳知.
    heehee~~

    C

發表迴響

