最美麗的一雙手

依稀記得一則寓言故事的教訓:

無論是如何柔軟幼滑白嫩的一雙手, 它們都不及因辛勤工作而弄至皮膚粗糙的手來得美麗.

當人人都在追求漂亮, 拼命留住青春的同時, 「最美麗的一雙手」早已淪為笑話.

余慕蓮 - 一位多年來於電視圈代表著醜陋的女演員, 印象中, 在她的演藝生涯裡, 扮演的不是東施效顰的醜婦, 就是多管閒事的清潔工人, 美麗從來都沾不上邊.

自她退休後, 多次見她當義工, 已經覺得她很善良可愛, 但原來, 她早已把多於三分之一的退休金捐到貴州去建學校! 三分之一啊~~ 對一位無兒無女的退休人仕來說, 那是多大的數目呀?!

更何況, 這一次還要是沒有大肆張揚的善行呢~~

自從電視台推出這一系列的電視節目後, 我就一直期待著余慕蓮的分享... 

無論是一問一答, 還是哭笑之瞬間, 都是那麼的直接了當, 展現了她的真.

眼看她在鏡頭面前流露的腼腆, 沒有自以為偉大, 有的是萬噸的誠意, 就感覺到她的善.

沒有與生俱來的美貌, 她卻美得令人眩目.

就如最美麗的一雙手, 不在乎外在, 只看人的心. 

    

Posted on 19/07/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 我都覺得係呀~
    佢真係好好~
    講真…我都唔知自己可唔可以好似佢咁做到呀~

    so我真係好欣賞佢呀~
    有時靚唔一定係睇外表既~^_^

    真係唔係人人都做到呢~~
    希望佢善有善報,
    晚年一直生活得好就好囉.

    C

  2. 嗰幾集我都有睇, 真係睇到我眼濕濕呀…

    佢嘅童年已經好慘,
    最尾果集佢提到佢果d「兄弟姊妹」,
    都只係喺要佢幫忙時至會搵佢,
    真係…
    唉~~

    C

  3. 我都有睇.. 佢真係好偉大!

    係呀~~
    佢仲帶俾我哋好多正能量.

    C

發表迴響

