花門姊宅急便

俗語有云: 

在家靠父母, 出外靠朋友.

今時今日, 花門的景況是...

無論在家在外, 都得有靠花門姊! :oops:

看! 花門姊彷如仙女散花, 一下子就帶來了一大堆snoopy印花!

哇噻!

我的第一目標在望了~~

(不過, 花門姊之後再有印花的話, 就會送給花門三妹了, 因為家裡還有她和我一樣是snoopy迷.)

不只如此... 

花門姊還分贈了花門大姨送來的芒果給我啦!

還有還有...

花門媽給我們的 - 很不搭配的 - 煙腩片一包.

哇哈哈~~~

滿載而歸嘍~~~

Posted on 17/07/2008, in 花門氏宅. Bookmark the permalink. 6 則迴響.

  1. 花,
    唔好食咁多芒果呀..濕重呀!!!

    有心呀~~
    花門家d清熱祛濕良方好掂o架,
    唔駛擔心呢~~

    C

  2. 好開心喎..有咁多snoopy印花=]
    (好奇)點解花門姊會有咁多印花既?

    因為佢人面廣~~
    有人俾佢o架,
    果條3x個印花就係喇.

    C

  3. 花門呀, 花門,

    我好想買Cannon 450D呀, 你話好唔好呢???

    CANON機無話唔好嘅…

    妳想要部咩機先?
    如果只係當佢傻瓜DC咁用,
    就要諗真d喇…
    始終一闊三大呀!
    btw,
    不如妳講吓妳為咗買450D做d咩功課吖?

    C

  4. 咩~去濕方法呀~話聲比姐姐聽好喎~我濕爆呀~嗚嗚~

    哈哈~本來都諗住同你儲,可惜…我家黃老太又要幫人儲,SO幫你唔到~HEHE

    哇~~
    有好多咕喎!
    最方便就係去藥材舖執包去濕茶,
    煲好就放雪櫃當涼茶飲.

    噯唷~~
    聽到都心甜呀,
    真係抵錫.
    唔緊要噃,
    我第一目標在望啦,
    總共都係得2個目標之嘛,
    唔難喎!
    好嘢就係多人要o架喇,
    哈哈哈~~~

    C

  5. 我想買450D都係想影吓啲靚相囉 (睇人地啲blog影食物、景都好靚…)

    不過好似月尾會出1000D呀…

    人哋影出黎d相靚,
    會唔會係因為人哋識得影呢?

    450D同1000D好似唔同階咕喎…

    C

  6. 我又唔知係唔係太濕,又生0左d又大粒又紅果d粒粒呀~唉~宜家好樣衰~我睇書我lee d係濕毒發出0黎呀~

    哈哈~有幾甜呀~衰野~
    哈哈~都無幫你~hehe

    如果真係發咗d毒出黎咪好囉,
    唔駛積哂喺身度嘛,
    最多咪搽d嘢等d瘡快d謝.
    不過如果平時都有飲開清熱祛濕嘢,
    就唔會一下就發到咁勁啦.

    有心就甜o架啦~~
    嘻嘻~~

    C

發表迴響

