變相提早發售

不曉得如果下一次張學友開演唱會, 是不是也可以預早一個星期去露宿頭頭, 然後即晚搏得一個肯定有貨的預售籌, 到提貨日就施施然去買票呢?

Posted on 16/07/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 你..就..想..呀..

    你既麻煩你華仔都要~thxthx~

    不過我覺得宜家好恐怖~
    同埋唔知呀~我重係覺得攪到宜家d小朋友好似對錢果個觀念錯晒咁~唔知唔知~

    哈哈~~
    到時就一齊「鬧」:
    華仔!
    你冇陰功呀!
    我瞓街俾雷擘你都仲唔俾飛我…
    😆

    我覺得而家恐怖在人人都撒野,
    「厲」橫折曲攤開雙手話要就要,
    投機炒賣賺快錢係個人取向,
    但係既然自己要早幾日排隊,
    就心甘命抵啦!
    人哋開售冇話一定要瞓番幾晚街至肯賣o架嘛!
    係d態度錯哂呀!

    C

  2. 社會的風氣好差..
    唉.. 唯有潔身自愛~~

    係呀…
    越黎越唔肯努力,
    越黎越唔想付出,
    唔知香港仲有冇得救呢?!

    C

發表迴響

