這些是薯片

說過要自製薯片, 又怎能說了算?!

幾經研究市面上的薯片機, 其實都只不過是一個切片工具加一個放薯片的架, 我家本來就有一個東東可以刨絲﹑磨蓉及切片, 這一部份可以省下來.

後來, 我又忽然記起, 家裡的微波爐附送了很多甚麼蒸架烤架, 都從未用過, 大概總有一個可以拿來試用看看.

既然工具都有齊了, 不試試看實在很可惜, 於是, 買了馬鈴薯, 就開始做實驗嘍~~

[rockyou id=117534764&w=480&h=360]

因為我喜歡吃炸薯角, 所以我沒有批掉馬鈴薯的皮, 不過連皮的話, 切片的時候就會比較吃力.

第一輪的薯片, 我未有加任何調味, 可是, 真真實實的馬鈴薯味道, 已經很好吃.

第二輪的薯片, 因為忽略了微波爐已經很熱了, 調校了跟第一輪一樣的溫度及時間, 所以烤焦了, 我灑了一些辛味粉, 可惜薯片實在太脆, 都不大沾粉.

我發現, 微波處理的薯片, 不用「叮」得太乾, 留有一些粉感會更好吃.

下一次, 會買蒜鹽來做調味.

呵呵~~

Posted on 12/07/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 1 則迴響.

  1. 就咁睇,原來好容易咋喎~
    係唔係都係"趣卜卜"0架???????

    係o架,
    只係校時間果度要慢慢試囉.

    薯片切得夠薄就會好脆o架喇.

    C

發表迴響

