蝦毛吉蒂

從家中往車站的小路上, 下著綿毛細雨. 

走在我前面的一雙男女, 兩袖清風, 並肩漫步而行, 好不消遙.

而男的一彎手臂, 因為搖擺得特別地高調, 很快就吸引了我的注意.

原來, 他正拿著一個很小巧﹑紅噹噹﹑掛著一串水晶珠子吊飾的手提袋, 袋子上, 還有一個立體的「蝦毛吉蒂」大貓頭...

-_-"

其實呢... 

可不可以行行好? 不要讓男伴拿著「蝦毛吉蒂」好不好? 

正是因為妳喜歡「蝦毛吉蒂」, 妳才會擁有她, 那為何不是由妳來愛護她呢?

Posted on 06/07/2008, in 獻世感言. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 就係有 d 女人覺得男友 / 老公幫佢拎手袋好幸福丫嘛.

    我個人覺得, 如果此女人係大肚婆….我先會覺得佢幸福.

    err…
    所以就都有好多人當街「扭麻花」/「嘴抺嘴」,
    因為咁樣就代表好甜蜜好幸福?!
    😛

    係因為大肚所以幸福?
    定係因為大肚而有人代為攞手袋所以幸福呢?

    C

  2. 係因為大肚有人代拎手袋, 我覺得幸福架.

    認同.
    孕婦係應該被寵嘅,
    我記得以前有個同事,
    佢太太一有咗,
    佢就日日接送佢老婆返工放工,
    佢哋住新界郊區,
    男嘅返工返新界,
    女嘅返荃灣,
    所以果時我哋都讚個男同事o架,
    不過當佢被問到如果佢太太半夜突然想食d咩,
    佢就唔會特登去買,
    話唔想寵壞佢太太喎…
    哼!
    俾我哋話鬼佢呀!
    哈哈哈~~~~

    C

發表迴響

