薯片小巡禮

好久未有買薯片來吃, 一買就傻了...

波浪薯片, 沒有我想像中的「厚實」, 口感不錯.

吃第一口, 很辣~~

真的有夠辣! 

可是, 食完一整包, 仍然就只是辣... 沒有其他味道.

以後都不會再要它了.

好喜歡它的名字 — 「暴茄」!

濃濃的蕃茄味再加上辣味, 是最令人期待的辣~~

第一口的感覺, 是...酸?!

原來產品聲稱特地提取蕃茄的酸味, 果然要有酸就有了, 可是蕃茄的甜呢? 還有蕃茄的香呢? 最重要的是, 蕃茄的味道呢?

唔... 說它味道不好又不是, 只是它的味跟薯片是各行各路, 互不相干, 沒有融為一體, 還是「卡樂B」的蕃茄味薯片合我心意.

比普通薯片, 包裝大了一倍, 價錢高了兩倍, 而重量則是三倍之多!

不過, 它事實上是粟米麥片, 不是薯片來的呢~~

另外還有「法式洋蔥」味, 可是對於我這個芝士魔王來說, 「車打芝士」當然是不二之選.沒有想像中的韌, 很脆, 味道偏醎, 有芝士味, 不過, 芝士味可以更濃一點.

唔唔~~ 不錯不錯~~

這一款, 可以再來~~ :mrgreen:

後記:

連薯片都貴得驚人了, 所以, 我打算自製微波爐薯片!

既無需用油, 又可以吃有新鮮而熱哄哄的零食, 更可以控制每次進食的份量, 應該很完美吧?!

呵呵呵~~~

Posted on 05/07/2008, in 食住黎睇. Bookmark the permalink. 2 則迴響.

  1. 花,

    唔好食咁多呀.. 熱氣呀!!!! @_@

    唔怕嘅…
    我成日都食薯片﹑蝦條﹑桃哈多同埋煎釀3寶o架,
    飲吓涼茶就無嘢啦~~
    :mrgreen:

    C

  2. 粟米麥片o個款係邊度買架??賣相唔錯喎^^

    我喺惠康買o架.

    C

發表迴響

