艷陽下當農夫 – 抗衡通漲

當「油又加 鹽又加」的時代又一次重臨, 莫說在外吃飯負擔重, 即使在家吃一頓家常便飯, 成本都已經上揚了很多個巴仙.

既然通漲已如洪水猛獸, 唯有想想辦法自救了.

早前在網站看到, 有網友指出:
其實通菜是可以用莖部比較老的部份來種植, 而且比用種子種植成效更快. 

我一直躍躍欲試, 可是連日暴雨, 把計劃一拖再拖, 終於等到今天好陽光, 趁隨後還會有幾天的好天氣, 一於動手嘍~~

老菜莖, 前一晚就準備好了~~

先舖上半個盆子的泥

再把一節節的老菜莖排好

 

 

 成功的話, 大概可以有6~7兩的通菜吧~~

然後, 就用泥蓋頂舖滿, 完成!

可是...

有問題! 有問題!

切開了的菜莖, 我忘了做功課去記下哪是頭﹑哪邊是尾呀!!! 

Posted on 01/07/2008, in 花園項目. Bookmark the permalink. 3 則迴響.

  1. 咁點算呀??

    重諗住叫你收成果時比一斤我添~HEHE

    哇~~
    妳好叻呀!
    識得反通漲,
    我種6兩妳就要一斤…
    XDXDXDXDXDXD

    C

  2. 哈哈~緊係啦唔係咩呀~

    至叻係妳喇~~

    C

  3. 只一個字:勁!

    邊度係呢…
    小C d番鬼荔枝先厲害啦~~

    咦?
    咪住!
    我臨尾話咗我無分頭尾黎種咕喎,
    妳咁講…
    咩意思先?!
    XDXDXDXDXDXDXD

    C

發表迴響

